En nyt ilveksistä niin tiedä, pentu kun olin sellainen raapaisi mua, kun yritin silittäätuuma kirjoitti: Sittenhän meitä on jo kaksi jotka voivat kommentoida välillä ON/OFF vs. Invertteri. Pvalila häviää kun kerron pahvilaatikon mitat![]()
En tiedä tosiaan tuosta ON/OFF -mallista onko se yhtään sen parempi kuin ultin ON/OFF:it. Inverttereistä on paljonkin positiivista kerrontaa mutta on toki myös negatiivista mutta ällistyttävän paljon vähemmän.
Ravistele vaan sitä Keskistä ja utele milloin niitä inverttereitä tulee jos niin lähellä olet!
Sitä kun viimeksi sielläpäin oltiin niin eikös siellä ole reilusti Ilveksiäkin. Sellaisen kesyttäminen olisi tuskin sun luonteella noita nykyisiä kummempi jobi? Ausseissa Crocodile Dundee sai melkolailla huomiota taannoin ja vieläkin. "JtboTheLynx" näyttäisi CV:ssä sekin ihan mukiinmemevältäVaikka toki kissojen parissa lumien kärräämiseen kyllästyttyä olisitkin vain kesyttänyt rautaversion moisesta...
Kyllä täällä kulkee yksi sellainen ilvespesuekkin, itse-asiassa tämä kattien reviiri on ilveksen reviirin sisällä ja se Ilves kulkee kyllä tästä ohikin toisinaan vaikken ole sitä kyllä nähnyt, mutta naapuri sitä on nähnyt, enkä minä voi sanoa osaavani erottaa Moukun jälkeä Ilveksen jäljestä, Moukun jäljen leveys on yli 6cm, emolla on liki puolet pienempi se tassun jälki, mistäs sitä siis tietää vaikka olisi ilves pihassakin käynyt, tosin luulen sen pysyvän poissa, kun on useampi katti.
Pitää vaan katsoa sopiva päivä milloin sinne Keskiselle pääsee, menee siinä kuitenkin useampi tunti.