Uudet Ursan villat haisee kissankuselle

Seinien, ylä- ja alapohjan eristäminen uusilla tai vanhoilla eristeillä.

Uudet Ursan villat haisee kissankuselle

ViestiKirjoittaja theloial päivämäärä To Heinä 16, 2020 23:59

Ostin Ursan villaa Byggmaxista. Ne paketit haisee todella voimakkaasti kissankuselle. En usko että kissat ovat käyneet niissä sillä purin ne itse täysistä suojamuoveista kaupassa, ne oli pyöritetty ympäriinsä. Muut paketit Parocia ei haise. Onko tämä yleistä keltaisen lasivillan kanssa?
theloial
Jäsen
Jäsen

Re: Uudet Ursan villat haisee kissankuselle

ViestiKirjoittaja tuuma päivämäärä Ma Heinä 20, 2020 21:08

Mä en tiedä muuta kuin omakohtaisesta kokemuksesta että lasivilla on pahinta myrkkyä näille taloille ja se tosiaan jostain syystä tuoksahtaa omituiselle. Kivivilla tuoksahtaa myös mutta erilaiselle ja on jotenkin pienempi paha? Selluvilla tuoksuu/haisee sitten hesareille ja ilmaisjakelulehtisille, en tiedä onko sekään ihan loistava juttu.

Pellava taas tuoksuu hyvälle mutta kalliille, sahanpuru hyvälle vaikka onkin halpaa. Kutterinlastu myös jees. Puuvillasta ei ole kokemusta mutta sitä nyt laittaisin jos emme olisi selluvillaa torppaa täyteen jo laittaneet...

Puuvillalla en tarkoita itse puuvillaa vaan sitä puukuitueristettä, jonka markkinanimeä en juuri nyt muista.
-En tee virheitä, ne teen tekemättäkin...
Käyttäjän avatar
tuuma
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja PianKotihin päivämäärä Pe Huhti 09, 2021 14:41

Huomasin että nyt saa Ursankin villaa Suomeen kohtuuhinnalla, eli hinta/laatu kohtaa. Ehomer.ee toimittaa halvalla rahdilla ja paketin hinta on 11-12 euroa. Itse tilasin tuolta ja tuli nopeasti. Toimii ihan hyvin varastossa jossa tuolla hajulla ei ole väliä.
PianKotihin
Uusi jäsen

ViestiKirjoittaja TLI päivämäärä Ke Heinä 27, 2022 18:31

tuuma kirjoitti:Mä en tiedä muuta kuin omakohtaisesta kokemuksesta että lasivilla on pahinta myrkkyä näille taloille ja se tosiaan jostain syystä tuoksahtaa omituiselle. Kivivilla tuoksahtaa myös mutta erilaiselle ja on jotenkin pienempi paha?

Molemmat ovat pahoja ja monesti puhutaan itse asiassa, että vuorivilla on lasivillaakin pahempi juttu... En kyllä laittaisi kumpaakaan yhtään mihinkään omaan rakennukseeni, en edes varastoon.
TLI
Jäsen
Jäsen

Palaa alueelle Eristäminen