Ongelmia yksityisviestien kanssa?!

Tänne voit jättää erittäin tervetulleita ideoita foorumin ja koko sivuston kehittämiseksi. Heitä ajatuksella.
Vastaa Viestiin
Avatar
Mika
Jäsen
Jäsen
Viestit: 178
Liittynyt: La Elo 06, 2005 1:47
Paikkakunta: Oulu

Ongelmia yksityisviestien kanssa?!

Viesti Kirjoittaja Mika »

Mulla on ongelmia yksityisviestien kanssa. NE jää jumiin Lähtevät kansioon ja eivätkä mene siis vastaanottajille perille?
Aina kun YV:n laitan menemään niin foorumi kyllä ilmoittaa, että viesti on lähetetty mutta silti valikkoon palatessa kaikki on lähtevät kansiossa jumissa!? :?
"Ei me kyllä tänne muuteta!" -Tuntemukset reilu kolme vuotta sitten...
jus
Jäsen
Jäsen
Viestit: 29
Liittynyt: Ke Syys 19, 2007 10:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ongelmia yksityisviestien kanssa?!

Viesti Kirjoittaja jus »

Viesti siirtyy Lähtevät-kansiosta Lähetetyt-kansioon kun vastaanottaja avaa viestisi.
Avatar
Mika
Jäsen
Jäsen
Viestit: 178
Liittynyt: La Elo 06, 2005 1:47
Paikkakunta: Oulu

Re: Ongelmia yksityisviestien kanssa?!

Viesti Kirjoittaja Mika »

:oops: Hyvä tietää!
"Ei me kyllä tänne muuteta!" -Tuntemukset reilu kolme vuotta sitten...
Avatar
Ari
Admin
Viestit: 1093
Liittynyt: To Loka 14, 2004 12:59
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Ongelmia yksityisviestien kanssa?!

Viesti Kirjoittaja Ari »

Paitsi että... Mikan minulle lähettämä viesti ei munun saapuneissa ole. Onko se Mikalla lähetetyissä?
Näitä sattuu toisinaan, eikä tähän taida olla korjausta, sillä ongelma, tai osa siitä on jossakin muualla kuin phpBB-koodissa.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Vastaa Viestiin