Oravista jälleen!
Oravista jälleen!
Kertokaa nyt hyvät ihmiset millä noista suloisista pikku perkeleistä pääsee eroon! Kello kun on 05.20 niin alkaa sellainen sutina ja rapina katolta että voihan vihna. Orava se on varmuudella, koska olen useita kertoja sen nähnyt menevän aaltopellin alle juuri siitä aallonharjan kohdalta. Onko jotain ainetta jota ne inhoaa? Mitkään piipittimet, pelottelu, hiirenloukut ei ainakaan toimi...
Re: Oravista jälleen!
.22 LR ja äänenvaimennin.....pahi kirjoitti:Kertokaa nyt hyvät ihmiset millä noista suloisista pikku perkeleistä pääsee eroon! Kello kun on 05.20 niin alkaa sellainen sutina ja rapina katolta että voihan vihna. Orava se on varmuudella, koska olen useita kertoja sen nähnyt menevän aaltopellin alle juuri siitä aallonharjan kohdalta. Onko jotain ainetta jota ne inhoaa? Mitkään piipittimet, pelottelu, hiirenloukut ei ainakaan toimi...
Hanki kissa!
Ei niistä muuten helpolla pääse.
Minä yritin pelotella heittelemällä käsiin sattuvilla esineillä sekä irvistelemällä rumasti (autaa yleensä tällä naamalla) mutta ilman tulosta. Yläkolmioon juoksi jatkuvasti peltikaton välistä kaksi kurrea. Muuttivat sitte muualle...
Nätti ja söpö orava on ihan rotan näköinen kun sen kääntää selälleen. Taitaa olla sukuakin...ainakin yhtä hyvä selviytymään.
...a man's got to do what a man's got to do...
Minä yritin pelotella heittelemällä käsiin sattuvilla esineillä sekä irvistelemällä rumasti (autaa yleensä tällä naamalla) mutta ilman tulosta. Yläkolmioon juoksi jatkuvasti peltikaton välistä kaksi kurrea. Muuttivat sitte muualle...
Nätti ja söpö orava on ihan rotan näköinen kun sen kääntää selälleen. Taitaa olla sukuakin...ainakin yhtä hyvä selviytymään.
...a man's got to do what a man's got to do...