Rokkenroll! Mulle tuli tänään postissa kolme dvd:tä, jotka olin pari viikkoa takaperin tilannut Suomen kansatieteelliseltä filmiltä. Parasta hommassa on se, että ne leffat saa tilata ilmaiseksi. Leffoissa on kaikenlaista vanhaa juttua siitä, että miten asiat on ennen tehty ja miten ennen on eletty.
Innokkaimmat Kailalaiset voivat leffansa tilata osoitteesta
Tilasin toissa päivänä ja tänään oli tullut laatikkoon kaikki kolme. Mikäköhän koira tähän on haudattuna? Ei näinä päivinä pitäisi mitään ilmaiseksi saada, ei ainakaan tuolla vauhdilla
tuuma kirjoitti: Mikäköhän koira tähän on haudattuna? Ei näinä päivinä pitäisi mitään ilmaiseksi saada, ei ainakaan tuolla vauhdilla
Ei tässä mitään koiruuksia. Muutama vuosi takaperin taisivat saada jonkin rahoituksen, ja näitä dvd-levyjä alettiin jakaa niille, jotka osaavat kysyä. Aiemmin niitä näytettiin kansatieteen opintojen peruskursseilla, ovat siellä ns. pakollista kamaa, siellä olen ne nähnyt itsekin. Hyviä leffoja, ja hauskoja!
t. nimim. kansatieteen ikuisuusaikuisopiskelija vuodelta 1 & 2
Jollet tiedä, ymmärrä tai osaa ole edes hauska tekemällä itsesi naurettavaksi, joten
tervetuloa Suomen pelkokertoimeen, tänään vuorossa Kotikokin erikoinen!
Todella hyvät DVD:t . Vanhempani , jotka ovat syntyneet ko. ajankohtana eivät välttämättä muistaneet kaikkia jutskia.Olisi hyvä liittää tallenteet johonkin
peruskoulun opinto-ohjelmaan.