Ajattelin lattiarakenteeksi kantavan ap-rakenteen päälle:
Laatta/laminaatti
Kuitubetoni+lattialämmitys 50
uretaani 30
Patolevy
Vanha betoninen alapohjalaatta
Seinärakenne:
(sisältä ulos päin)
Kipsilevy
70 uretaani+puurunko
30 ulkoilmaan tuulettuva ilmarako
Vanha betonisokkeli
Seinän liittymä uuteen lattiaan:
50mm laatan päälle 100mm korotusvalu jonka päälle painekyllästetty alaohjauspuu.
Normaali puurunko kattoon saakka ja uretaanieriste tolppien väliin.
Tälläistä olen ajatellut! Laittakaapa mielipiteitänne niin pääsen kommnetoimaan


