Mitä kukkaa tähän parvekelaatikoihin

Keskustelua otsikon mukaisesti
Vastaa Viestiin
Maiju
Jäsen
Jäsen

Mitä kukkaa tähän parvekelaatikoihin

Viesti Kirjoittaja Maiju »

Täältä kun olen saanut niin paljon hyviä neuvoja niin tähänkin varmaan löytyy ajatusta eli ajattelin tuohon terassin ulkopuolelle laittaa parit parvekelaatikot, mutta mikäs kukka niissä menestyisi ja näyttäisi kivalta. Ajattelin kenties jotakin valkoista. Ilta-aurinko tuohon jonkin verran paistaa, mutta mistään kovin aurinkoisesta paikasta ei ole kyse. Kuva
Anu
Jäsen
Jäsen

Re: Mitä kukkaa tähän parvekelaatikoihin

Viesti Kirjoittaja Anu »

Lumihiutale? Kukkii ainaki meidän pihassa varjossa hyvin. Tosin on maassa, mutta eiköhän tuo laatikossakin mene.
"Huojuva talo, äiti kuule minua, voimat ei riitä, en tiedä mitä tehdä..." laulaa Anna E kauniisti.
Minttu
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Minttu »

Mä maalaisin noi kaiteet valkoisiksi ja sitten kukkalaatikoihin voikin laittaa melkein mitä vaan. Mun mielestä valkoinen antaa kivemman taustan erivärisille kukille, itse tykkään sellaisista jotka hieman rönsyilee reunojen yli. Älä kysy nimiä, en tiedä kukista mitään, mä vaan ostan niitä :wink:
Maiju
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Maiju »

Itseasiassa suunnitelmissa on valkoinen maali :) Tosin puhtauden kannalta tuo puun väri on paljon kivampi ;) Tuota lumihiutaletta katselin, mutta tosiaan joku sellanen "runsas" kukka vois olla kiva.
Vastaa Viestiin