En siis itse ole myymässä, mutta täällä meidän asuntoalueella on myynnissä tosi symppis isokokoinen peruspilaamaton rintamamiestalo, hintapyyntö 135 tuhatta. Kannattaa käydä katsomassa! Oma tontti ja kaukolämpö.
http://www.aktialkvvaasa.fi/listaus.php?kohde=ta4487
Peruspilaamaton rm-talo Vaasassa
Minä voisin muuttaa takaisin kotikonnuilleni Vaasaan (Vaasan veri ei vapise!), jos sieltä löytyisi duunipaikat mulle ja miehelle. Sitä odotellessa maksellaan omaa, yli tuplasti tuota kalliimpaa rintsikkaa täällä Kehä III:n sisäpuolella...Slyyda kirjoitti:Korkeintaan lähistöllemikkomies kirjoitti:kuka sitä nyt vaasaan haluaisi muuttaa
Naura ongelmillesi, niin kaikki muutkin tekevät.
Caty: kävin tekemässä pikaisen kierroksen viime sunnuntaina. Nuorempi lapsi nukkui kotona miehen valvonnassa ja vanhempi oli mukana, ei tosin halunnut tulla sisälle vaan jäi pihaan odottamaan. Kiersin siis talon noin kolmessa minuutissa... Muovimattoja siellä oli lattiassa, tapetit ehkä 80-luvulta samoin kuin keittiö. Vanhalla pariskunnalla ollut, eivät ole tehneet lämmöneristysremonttia tms. Suht siistissä kunnossa kuitenkin, verrattuna meidän mörskään. Pohjaratkaisu oli hiukan erilainen kuin siinä mineriittitalossa, mutta noin muuten aika saman "tasoinen". Mulle jäi talosta kiva fiilis, mutta kuten sanottua, tein tosi pikaisen katselmuksen.