Elokuun puolivälissä pääsimme vihdoin mieheni kanssa isännöimään taloa. Tilan nimi on Kotirinta ja tästä johtuneena sukulaiset jo kyselevätkin kotirintaman kuulumisia
Hakuaika oli pitkä ennen kuin sopiva paikka löytyi, mutta olemme erittäin tyytyväisiä ja onnesta soikeina kun ajattelemmekin paikkaa
Kunnostettavaa riittää, ihmeeksemme talo kuitenkin oli suora
-Sähköt uusitaan koko talossa sekä jäljellä olevat vanhat viemärit.
-Vintti on täysin kylmä tila, joten siinä riittää projektia jahka joskus lämpimämmillä ilmoilla (keväällä ?) päästään niin pitkälle.
-Keskikerrosta lisäeristettiin ekovillalla ja tehtiin pintaremonttia, erittäin optimistisesti katsottuna, keskikerros on jo lähes valmis
-Kellari muistuttaa kylmää betonibunkkeria jossa on tällä hetkellä talon ainoa wc ja suihku. Lisäeristystä, saunan, kylpyhuoneen yms tilojen rakentelua ja puuhastelua luvassa PALJON. Lisäksi tänne pitää rakentaa se paljon puhuttu baari miehelleni
-Ulkopuolisiksi töiksi riittänee peltikaton ja ulkolaudoituksen maalaus
Kun työn tekijöinä on tuittupäinen neiti insinööri -84 ja rautahermoinen herra rakennusmies -84, hässäkkä on taattu, mutta valmistakin on jo tullut.
Tarkoituksena on vielä lisäillä kuvia, jahka saan niitä koneelle asti (om akone kun on muuttolaatikossa). Tämän päivittely vauhdittaa samalla kuvien ottoa työmaalta kamera kun tuppaa aina unohtumaan taskuun tai kuvat jää muuten ottamatta. Jälkeenpäin harmitellaan taas kun ei tullut otettua riittävästi kuvia


