Eli pääsin vasta eilen purkamaan jyrsintä paketista ja eikun ohje käteen ja kasailemaan. Vkl kun meni tanssiessa ja lauantaiaamuna asensin ihka ensimmäisen keskuspölyimurin ulkoeteiseen (suosittelen

)
No, en tajunnut ohjeesta mitään, sain kasattua terän asennukseen asti ja sitten piti soittaa eksälle ja pyytää hänet paikalle (töissä keittiöovitehtaalla) ja hän myös ihmetteli erästä nipukkaa, jotta tuleeko se terän kanssa samaa holkkiin..
Aikamme pähkäiltyä huomattiin, että hemmetti, tämä asennusohje onkin tehty toiselle jyrsimelle, virtakytkinkin on eri paikassa kuvassa kun siinä vehkeessä mitä pitelin kädessä
No, eka terä saatiin paikoilleen ja mie sanoin, että saat näyttää miten tuota vehjettä käytetään, tuo puuttuva nipukka askarrutti. Eikun puuverstaaseen ja kone käyntiin. Terä lensi hiiteen melkein heti ekoilla kierroksilla ja eksä sanoi, että ei ollut kunnolla kiinni. Seuraava terä paikoilleen ja eikun uusi yritys ja avot, tuli hianooo jäläkeä

.
Päätin kuitenkin, että tämä täti käy nyt kiltisti hakemassa jonkun Boschin jyrsimen, tuo halpisvehje vaatii peukalon virtakytkimessa koko ajon ajan ja jälki kärsii kun ei ole kumpikin käsi ohjailemassa jyrsintä. Se näistä halpisvehkeistä

.
Terä kesti oivallisesti, joten mennään näillä nyt sen aikaa mitä kestävät, mun terät teki jo ekalla kerralla niin siistiä jälkeä ettei hionta ole tarpeen..
Kervinen; tuo on totta, että noi kulmapalat kuuluvat vanhempaan taloon, tämän ristiriidan kanssa taistelen koko ajan. Mikä käy rintsikkaan ja mikä taas ei kuulu tämän ajan taloihin. No mie pähkäilin, että mun köökki on jo sen tyylinen, joka ei ole enää rintamamiestalohenkeä, mm. koristelistoja löytyy ylä- ja alakaapeissa, välitila paneloitu ja valkeaksi maalattu, lattia petsattu tummaksi jne. Sitten ajattelin, että höh, miehän teen tästä talosta itseni näköisen ja semmoisen, että miun silmää miellyttää kunhan vain pysyn vanhan tyylin linjalla, ei sitä kukaan huomaa jos joku sisustustyyli on vanhempaa kun mun mökki. Ja jotenkin noi kulmapalt viehättää mun silmää ja sopii miun huushollin interiööriin
No, tänään käyn sitten hakemassa paremman jyrsimen ja oksatonta (onko semmosta olemassa

) puuta ja eikun uusi yritys.
Eilenkin pelotti kokeilla sitä jyrsintä kun eksä sanoi, että no, kokeile nyt. Mie mutisin, että ei kait tämäkään vehje voi mua tappaa, hain suojalasit sisältä ja eikun testaamaan..
Nälkä kasvoi syödessä et seteraa et seteraa ja nyt palikoista tekemään