Seinävalaisimet

RMT:n sisustusnurkka naisille, miksei ukoillekin.
Vastaa Viestiin
Sinth
Jäsen
Jäsen

Seinävalaisimet

Viesti Kirjoittaja Sinth »

Tuupatkaa mäessä. Meille portaikkoon päätettiin laittaa valot seinälle ja nyt ollaan lamppuja vailla. Jossain muistetaan hämärästi joskus nähneemme sellainen ruskea ikäänkuin risuista punottu soihdun mallinen valaisin. Jos joku tietää mistä sellaisia saa nii kertokaa ihmeessä. Toki muitakin seinälamppuja saa ehdottaa mieluusti kuvan kera!

Kiitos!
Minttu
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Minttu »

Mä muistan nähneeni sellaisia, mutta oisko ollut joku postimyynti tai esim. Kodin ykkönen? Tosin ainakaan Elloksella niitä ei nyt ollut, mutta vastaan tuli tällainen:

http://www.on24.fi/kodin_tekstiilit_sis ... simet/7561

Ei ole soihtu, mutta risuinen :-D
Sinth
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Sinth »

Tyyli on oikea, mutta vielä ei "kolahtanut". Kiitokset tiedoista, täytynee tarkistaa ainakin toi kodin1...
Hanne
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Hanne »

Miten noita valaisimia muuten ylipäätään on, onko samassa huoneessa olevat valaisimet "samaa sarjaa" tai muuten yhtenäisen näköiset? Valaisinasioita itse mietiskelen mutta samaa sarjaa olevia ei löysy sellaisia mitkä silmää miellyttää, tai jos löytyy niin menee reilusti yli budjetin. Ikean paperivarjostimilla varustetut lattia- ja pöytävalaisimet houkuttaisi mutta koirataluodessa ei lattiamallinen kovin kauaa ehjänä pysyisi. Tai jos koirat ei riko niin itse imurilla ainakin rikkoisin sellaisen.
Vastaa Viestiin