Tuossa katselin nauhahiomakoneita käydessä kylillä ja hinnat vaihteli jostain deutzerin (vai mikä hitto se oli, kuitenkin taattua honkkari laatua
Suosituksia otetaan vastaan aina vuokraamoita myöten turun seutukunnalla

Osaamattomia myyjiä tulee nykyään vastaan kaikkialla. Mitäs myyvät huonoja tuotteita.Kulju kirjoitti:Ostin Tampereen bauhausista poravasaran helmikuun alussa. Siinä oli 5.v takuu. Viikon kuluttua siitä hajosi katkaisin. Sain uuden ihan mukisematta. Parin viikon kuluttua pehmensin viemäriputkea varten maata (en siis piikannut betonia) ja tästä toisesta paloi moottori. Hyppäsin autoon ja lähdin palauttamaan sitä. Nyt vastassa olikin blondi poju, joka rupesi kenkkuilemaan. "hinnasta jo pitäisi nähdä että ei nämä kestä ammattikäyttöä". Yritin selittä, että en tosiaankaan ole ammattilainen vaan it alalla oleva harrastelija. Pojun mutina jatkui aikansa ja tunsin oloni syylliseksi. Betonin piikkaamiseen olin aiemmin vuokrannut samaisesta firmasta ison piikkauskoneen. Jos koneen takuuaika on 5v. niin eikö sen pitäisi kestää harrastekäytössä vähän kauemmin kun yhden kuukauden? Hajonneesta koneesta aiheutuvan vaivan kestää, jos takuuaikana asiat hoidetaan asiallisesti. Mutta huonoa palvelua/v..lua en kestä.
Eikö asiakas enää olekaan oikeassa?

Hmm. Mä kun olen päätynyt siihen johtopäätökseen että läkkärin halvat on ihan yhtä huonoja tai vielä huonompia kun suuri osa halpiksista. Vähän kalliimmissa löytyy hyväksyttäviä, mutta hyviä ne ei oo nekään.Tornados kirjoitti:"Läkkäntekkeri" on hyvä valinta keskitien kulkijalle. Sopii hyvin satunnaiseen suhailuun ja vähän vaativampaankin käyttöön. Tosin ko. merkin tasohiomakone rupesi leviämään, mutta ei niillä oikein muutenkaan saa mitään kunnolla hiottua ja sitten tulee murjottua liian kovakouraisesti.
Voihan se tietysti olla niinkin, että aika multaa muistot. Isäukolla, kun kaikki oli läkkäntekkereitä ja ne oli pelejä perkele!Pekka Huhta kirjoitti: Bläkkäri on kaikkein parhaiten saanut hyödynnettyä vanhan hyvän nimen jonka varjolla voi myydä tosi laadutonta kertakäyttökamaa. Mutta kun koneessa on hieno erkonoominen geelityyny ja muotoilu niinkuin nuorisolenkkarissa niin vanhaan hyvään nimeen yhdistettynä se myy vaikka itse laite olis kuinka huono.
Mulla on vielä niitä vanhoja atomisodan kestäviä metallirunkoisia läkkäreitä joista ei saa savua ulos kun kiukaan pesään laittamalla ja ne on todella olleet kovassa käytössä. Niitä voi aika varauksettomasti kehua, mutta nää nykyiset on kyllä aika kurjia. Kyllä niissä watteja saattaa olla, mutta se menee lähinnä äänen tuottamiseen.
Toinen on ollut ketjusaha, jonka isä hyvään merkkiin vielä uskoen osti mulle vanhan särkemänsä tilalle. Mä en ole koskaan kironnut mitään vehjettä niin paljon kun sitä: siinä oli turvanappia ja hanikkaa joita sai rystyset valkosena kiristää ja silti kun vähän enempi painoi niin joku saamarin ketjulukko paukahti päälle.

Tuota läkkäntekkerin tasohiomakonetta ei kyllä voi suositella edes satunnaiseen käyttöön. Ehkä sillä voisi poskea silitellä, mutta yhtään kovempaa käyttöä se ei näemmä kestänyt.Tornados kirjoitti:"Läkkäntekkeri" on hyvä valinta keskitien kulkijalle. Sopii hyvin satunnaiseen suhailuun ja vähän vaativampaankin käyttöön. Tosin ko. merkin tasohiomakone rupesi leviämään, mutta ei niillä oikein muutenkaan saa mitään kunnolla hiottua ja sitten tulee murjottua liian kovakouraisesti.