Miten eroon tupakoinnista?

Rintamamiestaloista ja muusta
Vastaa Viestiin
pappar
Uusi jäsen

Miten eroon tupakoinnista?

Viesti Kirjoittaja pappar »

Onko kellään vinkkejä tupakoinnista eroon pääsemiseen? On tullut nyt liian monta vuosikymmentä tuhottua omaa terveyttään tuolla myrkyllä.

Nikotiininuuskaa on pari kaveria kokeillut ja kehuneet sitä maasta taivaisiin. Kuulemma maistuu hyvältä ja laillisesti voi riittävän mietoja nikotiininuuskapusseja tilata Suomeen. Kukaan kokeillut nikotiininuuskaa? Vai onko kyseessä taas uusi juttu jolla minua koitetaan huijata...
pks_saj
Uusi jäsen

Re: Miten eroon tupakoinnista?

Viesti Kirjoittaja pks_saj »

Hei
Itse hain lääkäriltä CHAMPIX tabletteja kuurin. Aloituspakkaus ensin ja jos tarvii, niin siihen jatkopakkaus. Itse ostin sen jatkopakkauksen, mutta ihan turhaan, en siitä syönyt kuin muutaman tabletin. Meni rahat ihan hukkaan sen osalta (oli aika kallis paketti). No, samanhintaista olisi ollut tupakointi....
Itselläni oli vaikeata lopettaa, koska tupakka maistui hyvältä, enkä siksi saanut lakkojani pitämään. Tällä lääkkeellä kuitenkin pääsin älyttömän helpolla eroon, eikä sen jälkeen ole tullut mieleeni että pitäisi polttaa, ihme ainetta oli. Joku pelotteli ennen aloittamista, että tulee tableteista oireita (levottomia unia yms, mutta itselleni ei tullut). Suosittelen tätä, jos epäilet ettei pelkkkä tahdonvoima riitä....
Vastaa Viestiin