Välttäkää: Sunor puutarhavaja/autotalli 15m2
Välttäkää: Sunor puutarhavaja/autotalli 15m2
Hei, vinkkinä foorumlaisille että kannattaa välttää näitä SUNOR peltirakennelmia. Itse ostin 700 eurolla moisen, eikä se kestänyt normaalia lumikuormaa. Vieressä seisoo 7 vuotta vanha pressuhalli kaarituilla, joka ei samasta lumimäärästä ollut moksiskaan. Tallin pystytuet ovat huonoa metallia, lähtevät taipumaan ja seurauksena yläristikko rapsahtaa poikki
