Tuli eteen talo, jossa kellarin ympärille on lisätty 20mm polyuretaanieriste ja lujalevy, sekä ulkopuolelta kellari on vedeneristetty pikikerroksella. Sisäpuolelle (kph+s) on vielä tehty lisälämmöneristys, en tiedä miten.
Todennäköistähän on, että kphssä on vedeneristys. Muuri on siis kaiken järjen mukaan taskussa, jossa vesihöyry ei huilaa mihinkään suuntaan.
Saakohan tuollaisesta enää mitenkään perattua ihmiselle soveltuvaa majaa?
Ulkopuolinen *ja* sisäpuolinen lämmöneristys
-
toppilantalo
- Uusi jäsen
- Viestit: 4
- Liittynyt: To Elo 24, 2017 7:33
- Paikkakunta: Oulu
Re: Ulkopuolinen *ja* sisäpuolinen lämmöneristys
Saahan siitä kun purkaa sisältää kaiken eli sokkeli näkyviin ja ulkoa kaivaa sokkelin vierustan, poistaa pien ja laittaa asianmukaisen eli salaojittajan eristeen ulkopuolelle. Onneksi ei tarvi tehdä kovin usein.
