ajattelin vähän kysäistä ulkomaalauksesta, kun se on jo jonkinaikaa ollut ajankohtainen.
Ensinnäkin, tuo vanha maali on vähän oudon näköinen, siellä on tuollaisia "röpelöitä" alla, liitteenä kuva.
Mitähän tuo röpelö on, ja pitääkö se poistaa ennen päällemaalausta?

Toiseksi, mistä tiedän millä talo on maalattu viimeksi, kun ilmeisesti lateksimaali ei ole kovin hyvä tälläisessä talossa jossa ei ole tuuletusrakoa?
En siis kuitenkaan tiedä onko talossa lateksimaalia vai ei...



