Epäluotettava remppafirma

Kaipaatko vinkkiä ikkunoiden kunnostukseen? Mitä tehdä pinkopahveille?
Vastaa Viestiin
lapanen
Jäsen
Jäsen

Epäluotettava remppafirma

Viesti Kirjoittaja lapanen »

Kyrsii..Miksi remppamies ei tule sovitusti paikalle tekemään arviota kylppärirempasta, jonka budj on 5ke? Soitin ja oli "unohtanut" asian. Sanoin, että kun luottamus on tätä luokkaa, niin ei tarvitse enää tullakaan. Kehtasi vielä sanoa, että "on mulla duunia muutenkin"!! Älkääkä siis koskaan luottako firmaan

http://www.vodastop.fi/vodarak/tietoa-minusta/
Hiulihei
Jäsen
Jäsen

Re: Epäluotettava remppafirma

Viesti Kirjoittaja Hiulihei »

Noo, voihan sitä sattua, että unohtuukin. Vaikkei pitäisikään.

Varmaan kehtasi vastata yhtä rumasti kun puhuteltiinkin. Mutta luulen, että nyt oli hyvä, että jo tässä vaiheessa huomasitte molemmat minkälaisten ihmisten kanssa olette tekemisissä. Ja löydätte vielä sopivamman remppamiehen/asiakkaan.

Itse tykkään, että remppamiehellä on ennemmin hommat hallussa kuin kalenteri. Molemmat tietysti vielä parempi!
Pecan
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Pecan »

Ihan normaalilta kuulostaa nykypäivänä.
Zaffodi
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Zaffodi »

Pienet yksityiset ovat hankalia, jos ovat oikeasti hyviä ja hinta kohdillaan on työtä niin että tuollainen kalenterin lipsuminen on aivan vakiokamaa. Omassa työssä ei tällaisia voi käyttää vaan on pakko käyttää yrityksiä joissa useita työntekijöitä ja työnjohto. Siinä kun ei ole kehuja jaossa jos taloyhtiön remppa seisoo kun tekijällä on jalka poikki... Kuitenkin joka välissä väki huutaa että pieni yksityinen tekisi halvemmalla :lol: Niinhän se tekisi mutta kun ne aikataulut...
Tosin lipusuu ne aikataulut isommillakin ja perään saa huudella.
Zaffodi
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Zaffodi »

Niin ja muuten aika provo otsikko kun kaverilta on jäänyt yksi tapaaminen ohi. Yhdestä oharista ei vielä epäluotettavaksi ole syytä leimata!
vesahy
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja vesahy »

Zaffodi kirjoitti:Niin ja muuten aika provo otsikko kun kaverilta on jäänyt yksi tapaaminen ohi. Yhdestä oharista ei vielä epäluotettavaksi ole syytä leimata!
Samoja mietteitä oli minullakin. Itsekin kun asioita unohtelen enkä silti itseäni erityisen epäluotettavana pidä.
Minkä vuoksi on aina aikaa tehdä se uudelleen, muttei koskaan aikaa tehdä se heti kunnolla?
lapanen
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja lapanen »

Mielestäni asiakkaan pitää voida luottaa miehen sanaan edes nettisivujen perusteella, joissa painottaa luotettavuutta ja aikatauluissa pysymistä. Luulin, että kilpailu olisi jo poistanut epäluotettavat tekijät markkinoilta. Sen verran taustatietoa, että kyseessä vanhempieni kylpyhuone, joka pitää varustaa täysin uusiksi, että isäni pääsisi 3:n kk:n sairaalassaoloajan jälkeen kotiinsa asumaan; vessaan ja suihkuun. Eli remontilla on tiukka deadline. Toissapäivän lehdessä oli juttua, kuinka remppafirmat yrittävät kusettaa vanhuksia mm. tarjoamalla maksuvaihtoehdoksi vain luottoa, jolloin remppafirmalla ei olisi enää luottoriskiä, fiksua sinänsä, mutta luoton kustannukset jäävät asiakkaan hoidettaviksi.

Summa summarum, asiakkaalla on maksajana oikeus vaatia aikatauluissa pysymistä ja laatua yleensäkin. Kaikki eivät ole niin vaativia, minä olen.
ramirez
Jäsen
Jäsen
Kotisivu: http://www.helevetintunarit.com/

Viesti Kirjoittaja ramirez »

Itse olen yrittänyt saada firmaa laittamaan lapetikkaat ja seinätikkaat, aina luvataan tulla ensviikonpuolenvälin jälkeen ja luvataan soittaa ennen kun tullaan. Tämä pelleily on jatkunut toukokuusta asti. Miksi luvataan tulla jos ei ole oikeasti aikaa tulla, paskan maineenhan tuosta saa. Peräänkuulutan suoraselkäisyyttä noihin yhden miehen yrityksiin.
vesanna
Jäsen
Jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vesanna »

Uppaan! Tässä 5+v aikana on enemmän kokemusta "lupaan, lupaan" -otsikoista, kun siitä että joku palkollinen pitäisi sanansa/sopparista kiinni. Olen suuresti ihmetellyt jonkinlaista esimiesasemaakin pelanneena, miten voi yksi ala olla noin läpensä huti? MISSÄÄN muussa työ- tai sopimusoikeudellisessa suhteessa ei tulis kuuna päinä kuuloonkaan tehdä sellasta määrää sutta & oharia, kun raksa-alalla. Olisi fattan jonossa tai vähintään työn tarjoajan hampaissa asikakkaat kaikonneena jo monta kertaa.

Toivotan uskoa, sisua ja menestystä. Ja hyvää hiusväriä harmaanneille :mrgreen:
juha1
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja juha1 »

saunaremonttiin kyselin muutamalta tarjousta, osa ei tullut vaikka aikoi, yksi aikoi tulla viisi kertaa, eikä koskaan kuulunut. tein sitten itte, sähköt teki kaveri ja putkimiehen hankin, joka teki laatat ja eristykset samalla. ja ihan luotettava tyyppi. toisaalta jos työntekijälle joutuu antamaan talon avaimet, että tekee hommia ku isäntä ei itte ole kotona, niin täytyyhän siihen voida luottaa.

samat kaverit edelleen tarvittaessa hommissa, en ole pahemmin edes tuntihintoja kysellyt, homma toimii, se on pääasia. ja tarvittaessa ovat tulleet hyvinkin nopeasti paikalle jos oikeasti tarve vaatii.
sen siitä saa kun ei ole rakennusmies, joutuu pähkäilemään ja kyselemään tyhmiäkin..
Vastaa Viestiin