Foorumin toimivuus

Rintamamiestaloista ja muusta
Vastaa Viestiin
Ves_ku
Jäsen
Jäsen

Foorumin toimivuus

Viesti Kirjoittaja Ves_ku »

Näin 700:n viestin kunniaksi aloin kaivelemaan omaa viestihistoriaa vain todetakseni, että onhan aikaa kulunut kun tähän hullutukseen lähdin. Vuosia sitten kyselin näemmä typeriä ja tänä päivänä jakelen muka kaiken kokeneena hyviä vinkkejä kannsakunnostajille. Onkos samoja komkemuskia?
Itse ainakin voin tunnustaa oppineeni kaiken RMT:foorumilta tai ainakin olen sen avainsanan löytänyt millä olen lähtenyt taistelemaan lähdekriittisesti rautakauppaa vastaan.
Kiitokset hyvälle forkalle. Metsään olis ilman tätä mennyt ja lujaa.
Kun Savolainen puhuu siirtyy vastuu kuulijalle. Koskee tässä tapauksessa myös Hämäläistä.
kakkaroolari
Jäsen
Jäsen

Re: Foorumin toimivuus

Viesti Kirjoittaja kakkaroolari »

Sanoppa älä muuta! Nimim. omia lasivilla ja urtsi kötöstyksiä esiin kaivelleena. Ainakin näitä perinteisiä materiaaleja ja menetelmiä oppinut käyttämään. No, fuktisoliin on tullut tämän foorumin myötä sorruttua. No ei kai sen muovin käyttö näin maan alla täysin väärin ole ;)
tuuma
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja tuuma »

Mulla oli joka kynnen alla urtsilevyistä jääneitä jäänteitä (suomi on hauska kieli), kunnes päädyin foorumille, kun alkoi vähän arveluttamaan että taitaa mennä pieleen tämän tumpelon remppa. Urtsikin toki kai ihan kelpo materiaali mutta homepommi tästä ilman foorumia olisi tullut ja pankki olisi saanut korttipeleistä tutun Mustan Pekan vain kouraan.

Ei tuommoisia summia oikein ihan tarkaaan voi määrittää, kuinka iso säästö foorumista tullut, toki vähän juurtunut tänne ja remppa kestää ja kestää, mutta sitä ei lasketa :lol:
-En tee virheitä, ne teen tekemättäkin...
lehmikangas
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja lehmikangas »

Mistäpä tulikin tämä topicci mieleeni:
http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic ... &sk=t&sd=a

Eli foorumin ylläpitoa voi tukea tuolta löytyvällä tilinumerolla. Olisi varmaan aika itsellänikin taas laittaa.
Jorkkeli
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Jorkkeli »

Hyötyä on ollut, esim. lattiasienen bongasi ajoissa täältä saatujen neuvojen ansiosta, ja on osannut paremmin varoa ns. ammattilaisten näkemyksiä. ("Sen kun vaan lätkii uretaanilevyjä kylmän ullakon seiniin ja kattoon ni hyvä tulee!")
Lattiasientä voi poimia sekä keväisin että syksyisin.
vesahy
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja vesahy »

Jorkkeli kirjoitti:Hyötyä on ollut, esim. lattiasienen bongasi ajoissa täältä saatujen neuvojen ansiosta, ja on osannut paremmin varoa ns. ammattilaisten näkemyksiä. ("Sen kun vaan lätkii uretaanilevyjä kylmän ullakon seiniin ja kattoon ni hyvä tulee!")
Oli eristys sitten kutterinlastua, villaa tai uretaania, niin tärkeintä on kuitenkin se, että paikat pysyvät kuivina ja tuuletus toimii. Eli justiinsa niin kuin jo edesmennyt vanha kirvesmies minua opetti:
1. Rakenna niin, että rakenteet eivät kastu
2. Ja kun ne kuitenkin kastuvat, rakenna niin, että ne myös kuivuvat
Minkä vuoksi on aina aikaa tehdä se uudelleen, muttei koskaan aikaa tehdä se heti kunnolla?
PetteriKivimäki
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja PetteriKivimäki »

Toverit! Aivan ensimmäiseksi haluaisin kiittää ja kiitänkin koko porukkaa hyvästä ja sopuisasta forumista, jossa eri mieltä oleminen ilmaistaan asiallisesti, rakentavasti ja toista ihmistä kunnioittaen.

Sen seitsemän vuotta kun olen täällä forumilka notkunut, en muista kuin muutaman asiattomasti kirjoittavan Törky-Sakarin. Suuri kiitos kuuluu hyvälle ylläpidolle.

Ai niin totta puhueb kirjoitin minäkin kerran asiattomia, kun mietin maailman tehokkaimman ilmakiväärin sopivuutta pihoista varastelevien mopopoikien karkoitukseen. :oops:
Jumalauta, saunan takana on tilaa!
Ensi kesänä teen sinne kasvimaan.
Vastaa Viestiin