OMAVALMISTEISET SISÄMAALIT - Opinnäytetyö

Maalaus ja varsinkin maalit jakavat mielipiteitä ja ansaitsevat oman osion
Vastaa Viestiin
lehmikangas
Jäsen
Jäsen
Viestit: 1095
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2010 14:29
Paikkakunta: Oulu

OMAVALMISTEISET SISÄMAALIT - Opinnäytetyö

Viesti Kirjoittaja lehmikangas »

Satuin löytämään netistä opinnäytetyön omavalmisteisista sisämaaleista.
Vaikutti siltä, ettei tätä ole vielä linkitetty tälle foorumille, joten ohessa mukavaa lueskeltavaa ja kenties kokeiltavaakin:
Karoliina Hytönen
OMAVALMISTEISET SISÄMAALIT
https://www.theseus.fi/bitstream/handle ... oliina.pdf

Mukana:
Liimamaali
Temperamaali
Kaseiinimaali
Jäkälämaali
Savimaali
Kalkkimaali
Pellavaöljymaali
Vastaa Viestiin