itsellä tommoisia erilaisia kulmia tuli niin paljon, että sahasin aina noin 5cm koepalat, ja niitä yritin sitten pikkuhiljaa kulmaa muuttamalla saada kohdilleen, ja sitten sahasin uudet pätkät ja hain niillä, ja sitten uudet...(älä heitä pois)
Jossain vaiheessa noita koepaloja oli senverran, että sopivat melkein joka kulmaan, niillä oli helppo lähteä hakemaan oikeaa kulmaa, kun oli laatikossa parikymmentä vaihtoehtoa...
Ja muuten, tommonen on iso api listoituksissa ja muutenkin pikkunäpertelyssä, jos on kulma ihan vähän vaille oikeeta, tai tarttee siistiä...
http://www.clasohlson.com/fi/Surform-h% ... ey/30-9839
Ei noita oikeen ainakaan itse(ilman ammattitaitoa kyseiseen hommaan) muuten kohdilleen saanut... Tuntuu että suurinosa ns. ammattilaisistakin jiiraa suurimmanosan akryylimassalla... (olen nähnyt jopa uusissa taloissa rakennuttajien toimesta tehtyjä lattialistoituksia joita ei ole jiirattu ollenkaan, vaikka listan yläreuna ei ole suora...

)
Ei sillä, tiedän kyllä ammattimiehiä, jotka tekevät sellaista jälkeä johon ei itse pysty vaikka viikon yrittäisi samaa kulmaa, mutta joka alalle on omat miehensä...
Tähän sopii vanha automaalarin sananlasku, kitti peittää minkä pohja heittää...