Toivoisin varsinkin uusien käyttäjien kertovan mistä sait tietää tämän saitin olemassaolosta.
Jos sait tietää jostakin muualta kuin Googlesta (tai muusta hakukoneesta) tai tuttavan vihjeestä, niin kerro mistä.
Viimeksi muokannut Ari, Ma Heinä 30, 2007 15:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Haapamies kirjoitti:Juu Googgelilla löysin "sattumalta" tänne ... nyt en vaan muista mitä hain .... ja tänne sen jälkeen jämähdin ja palasin aina uudelleen
'Toisessa foorumissa oli linkki'
Nykyään kun googlaa 'rintamamiestalo'n tulee tämä palsta ensimmäisenä.
Joskus silloin viime talvena jonkun linkin kautta tänne eksyin – ja hukassa edelleen.
kamala mörskä - miks ne tollasen osti - hirvee urakkaPetri Leskinen
Ari taisi mainostaa sfnetissä just avattuaan palstan
Olisi kyllä mielenkiintoista tietää, mistä tämä tämänhetkinen tulva palstalla on tullut. Onko palstasta ollut lehtijuttuja, isompaa keskustelua muualla netissä tai muuta vastaavaa? Erityisesti kiinnostaa ihan tuoreimpien jäsenten tai vielä rekisteröimättömien tulo. Mistä löysitte?
Ollaanko me vaan menty jostakin kriittisestä massasta yli?
Eiköhän tuolla Ilta-Sanomissa olleella jutulla ainakin ollut suuri merkitys.Vai oliko se Iltalehti?Itse en edes muista miten tänne eksyin vaikka en vielä kovin kauaa ole ollutkaan...
Kaverilta kuulin tästä vuosi sitten kesällä. Syksyllä rekisteröinti ja siitä asti joka aamu ja ilta on keskusteluja seurattava, riippuvaiseksihan sitä vois nimittää!
"Ei me kyllä tänne muuteta!" -Tuntemukset reilu kolme vuotta sitten...
tai ehkä joku linkkiketju johdatti vuosi sitten tänne, kun omaa rintamamiestaloa ryhdyttiin remontoimaan. Satunnaisesti luen ja vasta rekisteröidyin, kun meinasin johonkin asiaan suutani avata, ehkä. Moneen taloonkelmaan olen täältä etsinyt vastauksia tai ainakin vastaushajontaa.
Liityin vasta koska ihmeekseni löysin Googlen kautta tällaisen helmen. Olin juuri suureen ääneen marmattanut ettei tällaista palvelua löydy... javascript:emoticon(':oops:')
Embarassed Ostettiin Talomme puolitoista vuotta sitten ja remontin kuluessa etsin pää saavuten tietoa. Silloin en löytänyt. Missä olitte? javascript:emoticon(':?:')
Question