Hemeltron - Putkitarvikkeita

Ajatuksena kertoa mm. "järkevän" hintaisista tuotteista ja vinkeistä niiden hankintaan. Keskustelua myös tarjouksista ja käytetyn tavaran myyntipisteistä ja kierrätyskeskuksista.
Vastaa Viestiin
kappalainen
Jäsen
Jäsen

Hemeltron - Putkitarvikkeita

Viesti Kirjoittaja kappalainen »

http://www.hemeltron.eu/
Tollaoiseen sattumalta törmäsin
Katselin mututuntumalta, ettei ole hinnalla pilattu, vaikka alv tuleekin päälle. Toimituskulutkaan eivät ole maailman suurimmat ja taloon.com tulee äkkiä satasen kulut. Joku muu saa arvioida paremmin laadun ja kaupan luotettavuuden jne.
Yksi huhta alkoi yvllä nillittämään ja kertomaan mitä saa kirjoittaa, lopetin käytön
tessu

Re: Hemeltron - Putkitarvikkeita

Viesti Kirjoittaja tessu »

Mitenkä lie sitten takuu toimii ja korvaus jos on jokin vialla?
Saattaa olla hankalempaa ja miten vaihtuu ehjään?
ottaisin nuokin huomioon,myöskin toisiin varusteisiin voi olla varaosien ym saanti kivenalla,eli ei saa tai saa vain vuoden pari?.
Sillon voipi tulla kalliimmaksikin
Spautio
Jäsen
Jäsen

Re: Hemeltron - Putkitarvikkeita

Viesti Kirjoittaja Spautio »

Kyseessä on virolainen perheyritys. Itse tilasin alkutalvesta sieltä noin 3000e:n edestä LVI-tarvikkeita ja vielä kohtapuoliin pitää tilata noin 2500e:n edestä lisää.
Itse olen erittäin tyytyväinen kyseisen yrityksen palveluihin, Lauri toi kustannuksitta LVI-vermeet kotipihaan saakka, ja hän jopa saapui muutaman päivän viiveellä paikalle kun raportoin ongelmista putkiliitosten kanssa (joka oli ainoastaan oma mokani :oops: ).
Tilasin heiltä mm. Termoluxin radiaattoreita, jotka on mielestäni äkkiä katsottuna 1:1:een Purmojen kanssa. Purmot kait valmistetaan Puolassa, Termoluxit joko Turkissa tai Sveitsissä. Viimeistelytaso on kuitenkin Termoluxeissa parempaa kuin Purmoissa (itselläni on 7kpl Purmoja vertailukohteina 9:ää Termoluxia kohtaan), ja mukana tulee mm. seinäkannakkeet, ilmausruuvit, sulkutulpat, proput, ruuvit jne.

Edit: Itse olen asentamassa uutta radiaattoriverkostoa Termoluxin radiaattoreilla. Sen toteutan Ginde-komposiittiputkilla ja -liittimillä. Samoja putkia ja liittimiä tulen käyttämään mm. lattialämmityspiireissä ja uima-altaan lämpöputkissa. Käyttöveden suhteen olen kahden vaiheilla, arvatako käyttää noita kiinalaisia (Gindellä käytössä Uponorin koneet ja raaka-aineet tulevat jenkeistä) käyttövesipuolelle.
Siis ainoa syy olla käyttämättä on se ettei niillä ole SFS-merkintää (joka ei tod. ole laadun tae, vastaavaa kiinakomposiittiputkea myydään hyväksyttynä, ehkä itsekin päädyn vaan tekemään kaikki putkitukset Ginde-tuotteilla :)

Mitä olen mitoitusvirheideni vuoksi joutunut avaamaan noita jo tehtyjä Ginde-puristusliitoksia niin en hetkeäkään epäilisi etteikö ne pitäisi vaikka 15bar. Yksi mutkakohdan putkenpätkä sattui taittumaan lyttyyn omaa nolouttani, heitin sen kyseisen 10cm:n pätkän takkapesään nähdäkseni mitä sille alumiinikerrokselle oli tapahtunut taittumisen myötä. Alumiinikerros oli ihan täysin ehjä ja tiivis, ainoastaan taittunut vain taitoskohdastaan, pitkittäissauma täysin ehjä jne.

Itselläni ei ole tavanomaista asiakassuhdetta kummempaa tekemistä kyseisen yrityksen kanssa, mutta omasta kokemuksestani uskallan suositella kyseistä firmaa.
Vastaa Viestiin