Tuli poltettua iso kasa risuja, halkojen tekemisestä tulleet silput, 5 pientä vanhaa kaapinovea, 4 isoa kellarin vanhaa väliovea, sekä 3 muuta vanhaa ovea, pari lavaa.
--------------------------------------------------
Melkein kaiken voi itse tehdä kun käyttää aivoja, sitten kun aivot ei riitä, niin on hyvä ottaa ammattilainen tekemään.
Ammatilta laattaaja. 5 v. ainakin 200 kylppäriä laatoitettu.
Sanoppa.. Pari vanhaa isoa autotallin ovea vielä jäi. Muuten olisin polttanut mutta moottorisaha oli erimieltä et olisi saanut ovet vähän pienemmäksi.
Melkein kaiken voi itse tehdä kun käyttää aivoja, sitten kun aivot ei riitä, niin on hyvä ottaa ammattilainen tekemään.
Äkikseltään tuntuu että eikö teillä olisi ollut jotan tulipesää missä nuo olisi kannattanut polttaa erissä ja saada jotain talteenkin? Ja esim halkojen tekemisessä tulleet silputhan on hyviä syttöpaloja. Mukavahan se on nuotiota/kokkoakin pitää, mutta itse aina vierastanut ajatusta, että roskien (tai maalatun puun) polton yhteydessä grillattais makkaraa.
En jaksanut alkaa pienimään ja polttaa pannussa. Noin niistä pääsi paremmin eroon.
Sai vähän pihaa raivattua. Juu itellä sama periaate et mielellään en grillaa jos on polttanut roskia, maalattua puuta ym.
Tuo oli vaan heitto
Vanhat keltsun väliovet oli (on) ainakin meillä sen verran laadukasta tavaraa liitoksineen kaikkineen, että enpä niitä raski polttamaan ruveta. Vaikka olis mimmonen makkaranhimo.
Yksi on uusiotuunattu kellarin ulko-oveksi, kaksi odottaa restaurointia ja käyttökohdetta autotallissa.
No luultavasti ne makaa siellä käyttämättömänä seuraavat 50 vuotta ja vievät tilaa... eli sikäli ymmärrän tuon hävittämisenkin.