Vikaa asetuksissa kun näkymä siivoton+

Tänne voit jättää erittäin tervetulleita ideoita foorumin ja koko sivuston kehittämiseksi. Heitä ajatuksella.
Vastaa Viestiin
poprikof
Uusi jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: Ke Marras 08, 2006 15:59
Paikkakunta: Lahti

Vikaa asetuksissa kun näkymä siivoton+

Viesti Kirjoittaja poprikof »

Kotikoneella sivusto näyttäytyy jotenkin väärin.
Mitä asetuksia pitäisi tarkistaa?

Työkoneella näkyy varmaan juuri niin kuin on tarkoitettu.
Avatar
karhulitos
Jäsen
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: Su Huhti 22, 2012 21:28
Paikkakunta: Järvenpää
Kotisivu: www.kart-keket.com

Re: Vikaa asetuksissa kun näkymä siivoton+

Viesti Kirjoittaja karhulitos »

Minulla puuttui eilen myös kaikki muotoilut. Ja kuten aloittaja mainitsi niin kotikonehan se oli (mutta käsittääkseni Firefox on kummassakin versiota 13.*). Nyt töissä näkyy ok. Ehkäpä on korjattu jo?
Vastaa Viestiin