Kotikoneella sivusto näyttäytyy jotenkin väärin.
Mitä asetuksia pitäisi tarkistaa?
Työkoneella näkyy varmaan juuri niin kuin on tarkoitettu.
Vikaa asetuksissa kun näkymä siivoton+
- karhulitos
- Jäsen

- Viestit: 16
- Liittynyt: Su Huhti 22, 2012 21:28
- Paikkakunta: Järvenpää
- Kotisivu: www.kart-keket.com
Re: Vikaa asetuksissa kun näkymä siivoton+
Minulla puuttui eilen myös kaikki muotoilut. Ja kuten aloittaja mainitsi niin kotikonehan se oli (mutta käsittääkseni Firefox on kummassakin versiota 13.*). Nyt töissä näkyy ok. Ehkäpä on korjattu jo?