Ajattelin tämän kautta kysyä ja tiedustella kun kerta jokainen autollansa joskus reissaa pidempiäkin matkoja, niin tiedättekö Hienoja,näyttäviä,rentouttavia taikka hyviä kalapaikkoja omaavia levähdys paikkoja. Siis ei karavaanareille kuuluvia leirintä alueita taikka isoja massoja puoleensa vetäviä nähtävyyksiä. Vaan niitä vahingossa ohi ajettuja näyttäviä paikkoja joissa voi istahtaa ja syödä eväitä..
Ja toinen asia joka mieltäni askarruttaa on vähävaraisten ja muuten nuukien ihmisten reissaaminen suomessa, eli jos on reissussa porukalla ja huolisi käydä vaikka suihkussa niin onko nuita mahdollisuuksia muualla kuin kalliilla karavaani alueilla?
Itse olen perheen kanssa lomalle lähdössa heinäkuun puolessa välissä ja sen takia asiaa pohdin. Netistä asiaa olen tutkinut ja joitakin P-paikkoja on löytynyt mutta Esimerkiksi sohvasurffaus on yksi todella hieno asia joka auttaa ihmisiä näkemään ja kokemaan erilaisia kaupunkeja ja ihmisiä...
Joten jos jollakin on asiaa etelä-suomeen ja tahtoo esimerkiksi suihkussa ja eväitä syödä rauhassa ja ilmaiseksi niin täältä kouvolasta löytyy ainakin yksi paikka :D