Halvalla hyvää?

Ajatuksena kertoa mm. "järkevän" hintaisista tuotteista ja vinkeistä niiden hankintaan. Keskustelua myös tarjouksista ja käytetyn tavaran myyntipisteistä ja kierrätyskeskuksista.
Vastaa Viestiin
Markku&Rintsikka
Jäsen
Jäsen

Halvalla hyvää?

Viesti Kirjoittaja Markku&Rintsikka »

Törmäsin toisaalla netin ihmeellisessa maailmassa tälläiseen :roll: Eli totta se on, etta halpa ja hyvä ei kuulu samaan lauseeseen:
http://www.youtube.com/watch?v=hnCHcE24sr4
Rintsikka asuja jo vuodesta 2005. Noin 200m2 kolmessa kerroksessa, on siinä sinkulla siivoamista.
En minä mikään utelias ole .... een
Kauppis
Jäsen
Jäsen
Kotisivu: http://palaios.com
Viesti:

Re: Halvalla hyvää?

Viesti Kirjoittaja Kauppis »

Tokmannista toinna hakee työkaluja, joutuu meneen toisen kerran kauppaan, toiseen, ostaan niitä työkaluja. Oikeita.
isompi leka tänne!
miguel1983
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja miguel1983 »

Ei hi**o, mulla oli toi sama rälläkkä kolme vuotta sitten, maksoin silloin siitä kympin. Eli alle kaksi minuuttia ja kahva jäi käteen. Toki se sitten tippui kolmesta metristä tellingiltä, niin ei viittynyt viedä "takuuseen".
RMT vuosimallia 1956, 9x11 metriä ulkomitat, täysikokoisella kellarilla. Lämmitys; reilut 50 vuotta öljy (2000-2500l/v), nyt puu :) Juuri hankittu Termax 600 varaaja Jäspin Tupla II:sen kaveriksi. Kovilla pakkasilla 7-leivän uuni tulee hätiin.
kappalainen
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja kappalainen »

miguel1983 kirjoitti:Ei hi**o, mulla oli toi sama rälläkkä kolme vuotta sitten, maksoin silloin siitä kympin. Eli alle kaksi minuuttia ja kahva jäi käteen. Toki se sitten tippui kolmesta metristä tellingiltä, niin ei viittynyt viedä "takuuseen".
Ostin sellaisen 'kympin' rälläkän 17 vuotta sitten ja toimii yhä...Huomioiden että se oli yhden talven hangen allakin.
Yksi alkoi nillittämään ja kertomaan mitä saa kirjoittaa, lopetin koko roskan.
Vastaa Viestiin