Onko vinkkejä mistä kannattaa tilata mittatilausliukuovet ja onko laaduissa paljon eroa? Mistähän sais edullisimmin?
Ovet tulevat yläkertaan jossa matala vino-osa 160cm korkeudesta lähtien erotetaan liukuovikaapiksi vaatteiden säilytystä varten. Yksi ovi tulisi peilinä.
Liukuovet yläkerran matalaan osaan
Re: Liukuovet yläkerran matalaan osaan
Terve
Itse tilasin keittiövalinnasta Lahdesta. Oli halvimmat ja nopea
Toimitus.
Itse tilasin keittiövalinnasta Lahdesta. Oli halvimmat ja nopea
Toimitus.
-
talonomistaja
- Jäsen

samaa tiedustelen.
Yhdestä paikasta kävin kysymässä ja huh huh oli hintaa muutamalla kiskolla, kehyksella ja levynpalalla.
Eikä siihen kuulunut edes kotiinkuljetusta, eikä asennusta..
Yhdestä paikasta kävin kysymässä ja huh huh oli hintaa muutamalla kiskolla, kehyksella ja levynpalalla.
Eikä siihen kuulunut edes kotiinkuljetusta, eikä asennusta..
-
Kullervo61
- Jäsen

Saman homman tein Lahden Terran tarjousliukuovilla. Oli tosin peiliä, karmiväreinä hopea ja valkoinen. Suoraan hyllystä. Toiset oli täyskorkeat (n. 240) ja toiset ulottui 180 cm miehen silmien korkeudelle, en siis muista tarkaa mittaa. Pystyy helposti itse asentamaan jos ruuvinväännin ja vasara pysyy kädessä. Likukiskojen katkaisuun tarvitaan hyväteräinen rautasaha (teippaa katkaisukohta niin ei tule naarmuja).
Tuo keittiövalinta on edullisin mitä olen löytänyt netistä. Satasen halvemmaksi tulisi ovet rahteineen kuin muualta mitä olen kysellyt.
Olitko tyytyväinen keittiövalinnan ovien laatuun?
Olitko tyytyväinen keittiövalinnan ovien laatuun?
Voin kyllä suositella keittiövalinnan ovia. Asennus
Todella helppoa ja nopeaa. Takuukin taisi olla pyörästölle
10 vuotta.
Todella helppoa ja nopeaa. Takuukin taisi olla pyörästölle
10 vuotta.