Olisko jollakulla blogissaan tms detaljikuvia miten nämä alueet ovat alunperin tehty? Tai jos on uusittu ja saatu hyvä lopputulos, niin kuvat niistäkin kiinnostaisi. Erityisesti ne kaiteet. Saattaa olla että aulaan teen umpikaiteet seinäpanelimateriaalista... Miksei "pienakaiteetkin", mutta erityisesti niihin tarttis vähän rakennevinkkejä. Seinämateriaaliksi meinasin pystypanelia, todennäköisesti sisarpanelia tms. Kun tässä nyt tehdään uutta, niin tarkoitus olisi peittomaalata ne jollain vaalealla värillä, ellei jopa ihan valkoisella. Panelikatot (ei-alkuperäiset) on maalattu valkoisiksi. Portaat luultavasti peittomaalataan myös. Nyt eteisen lattiassa on pyökkikuvioinen laminaatti, joka saa kyytiä siinä vaiheessa viimeistään kun eteisessä oleva pikkuvessa puretaan. Oliko riittävän epäselvä selitys?
Mutta kiitokset jo etukäteen linkeistä ja vinkeistä


