Spämmi käyttäjätunnus
Spämmi käyttäjätunnus
Tunnus Brown 123 vaikuttaa spämmäriltä. On taas tämmöinen joka kopioinut jonkun aiemmin kirjoittaneen tekstin.
Esim ketjussa :
http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic ... 13&t=14218
Esim ketjussa :
http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic ... 13&t=14218
Re: Spämmi käyttäjätunnus
Limes kirjoitti:Tunnus Brown 123 vaikuttaa spämmäriltä. On taas tämmöinen joka kopioinut jonkun aiemmin kirjoittaneen tekstin.
Esim ketjussa :
http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic ... 13&t=14218
Kiitos. Näitä näyttää valuvan. Ilmoitelkaa tai merkitkää viestit, niin minä poistelen ne.
--------------------------------------------------------------------------------------------
-
ramirez
- Jäsen

- Viestit: 650
- Liittynyt: Ti Maalis 30, 2010 19:05
- Paikkakunta: Rautajärvi
- Kotisivu: http://www.helevetintunarit.com/
- Paikkakunta: Rautajärvi > Luopioinen > Nykyinen Putinlandia
Re: Spämmi käyttäjätunnus
linheli spämmää mikkisoftan tuotteita http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic ... 22&t=13257
Re: Spämmi käyttäjätunnus
Poistettu. Kiitos.
--------------------------------------------------------------------------------------------
-
nummentie 434
- Jäsen

- Viestit: 564
- Liittynyt: Ke Elo 29, 2007 9:34
- Paikkakunta: Nummi-Pusula
Re: Spämmi käyttäjätunnus
Huomenta!
Siel on taas joku jannypana kirjoittelemassa, muiden tekstejä siirtelee ja jotain omaa propagandaa tyrkyttää...
Siel on taas joku jannypana kirjoittelemassa, muiden tekstejä siirtelee ja jotain omaa propagandaa tyrkyttää...
Opi toisten virheistä, et voi millään elää tarpeeksi kauan tehdäksesi ne kaikki itse.
Re: Spämmi käyttäjätunnus
Kiitos ilmoituksesta. Käyttäjä poistettu.
--------------------------------------------------------------------------------------------
-
Pekka Huhta
- Moderaattori

- Viestit: 3433
- Liittynyt: Ma Loka 18, 2004 15:40
- Paikkakunta: Espoo
Re: Spämmi käyttäjätunnus
Poistelin jannypyanan viestit näköjään tässä samaan aikaan, eli sinne hävisivät nekin...
Pekka
Pekka
Askartelua ja ajanhukkaa: http://www.sihistin.fi/
Re: Spämmi käyttäjätunnus
Mulla oli ruksi ruudussa, että lähti viestitkin, eli onneksi ei heittänyt tietokantaerroria 
--------------------------------------------------------------------------------------------
-
nummentie 434
- Jäsen

- Viestit: 564
- Liittynyt: Ke Elo 29, 2007 9:34
- Paikkakunta: Nummi-Pusula
Re: Spämmi käyttäjätunnus
Poista kirjoittaja Green Durant ?
Opi toisten virheistä, et voi millään elää tarpeeksi kauan tehdäksesi ne kaikki itse.
Re: Spämmi käyttäjätunnus
Poistettu.nummentie 434 kirjoitti:Poista kirjoittaja Green Durant ?
--------------------------------------------------------------------------------------------
Re: Spämmi käyttäjätunnus
Poistettu.Kiwikasa. kirjoitti:wilsongrady ???
--------------------------------------------------------------------------------------------
Re: Spämmi käyttäjätunnus
crystallan
http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic ... 2&start=15
http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic ... 3&start=30
http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=4&t=15482
Riittääkö jos ilmoittaa vain epäilyttävän käyttäjätunnuksen,ettei noita linkkejä tarvitse ?
http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic ... 2&start=15
http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic ... 3&start=30
http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=4&t=15482
Riittääkö jos ilmoittaa vain epäilyttävän käyttäjätunnuksen,ettei noita linkkejä tarvitse ?
Re: Spämmi käyttäjätunnus
Kiitos ilmoituksesta. Poistettu. Ilmoituksessa riittää linkki käyttäjätunnukseen tai käyttäjätunnus + jokin viestiketju, jossa käyttäjä mukana.Limes kirjoitti:
Riittääkö jos ilmoittaa vain epäilyttävän käyttäjätunnuksen,ettei noita linkkejä tarvitse ?
--------------------------------------------------------------------------------------------
-
ramirez
- Jäsen

- Viestit: 650
- Liittynyt: Ti Maalis 30, 2010 19:05
- Paikkakunta: Rautajärvi
- Kotisivu: http://www.helevetintunarit.com/
- Paikkakunta: Rautajärvi > Luopioinen > Nykyinen Putinlandia
