Sähköposti uusista yksityisviesteistä
Sähköposti uusista yksityisviesteistä
Sähköposti uusista yksityisviesteistä ei tunnu toimivan, tai sitten siinä on tosi pitkä viive. Omissa asetuksissa on tuo valittuna ja joskus ennen niitä sähköposteja on tullutkin, mutta ei enää.
Re: Sähköposti uusista yksityisviesteistä
Minäkin huomasin, ettei ilmoitus yksäreistä ole tullut s-postiin. Ennen toim imoitteettomasti, eli ihan uusi vika on tämä nyt kyllä.
Re: Sähköposti uusista yksityisviesteistä
No niin, tänä aamuna tuli ilmoitus yv:stä. Eli kiitos ylläpidolle nopeasta korjauksesta, tai taivaankappaleiden asennon muutokselle, jos tämä oli jotain muuta.
