Sähköposti uusista yksityisviesteistä

Tänne voit jättää erittäin tervetulleita ideoita foorumin ja koko sivuston kehittämiseksi. Heitä ajatuksella.
Vastaa Viestiin
rmt-60
Jäsen
Jäsen
Viestit: 312
Liittynyt: Pe Elo 18, 2006 9:35
Paikkakunta: Järvenpää

Sähköposti uusista yksityisviesteistä

Viesti Kirjoittaja rmt-60 »

Sähköposti uusista yksityisviesteistä ei tunnu toimivan, tai sitten siinä on tosi pitkä viive. Omissa asetuksissa on tuo valittuna ja joskus ennen niitä sähköposteja on tullutkin, mutta ei enää.
tintu
Jäsen
Jäsen
Viestit: 486
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2010 12:30
Paikkakunta: -

Re: Sähköposti uusista yksityisviesteistä

Viesti Kirjoittaja tintu »

Minäkin huomasin, ettei ilmoitus yksäreistä ole tullut s-postiin. Ennen toim imoitteettomasti, eli ihan uusi vika on tämä nyt kyllä.
rmt-60
Jäsen
Jäsen
Viestit: 312
Liittynyt: Pe Elo 18, 2006 9:35
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Sähköposti uusista yksityisviesteistä

Viesti Kirjoittaja rmt-60 »

No niin, tänä aamuna tuli ilmoitus yv:stä. Eli kiitos ylläpidolle nopeasta korjauksesta, tai taivaankappaleiden asennon muutokselle, jos tämä oli jotain muuta.
Vastaa Viestiin