Rintamamiestalon sisustusohjelma

RMT:n sisustusnurkka naisille, miksei ukoillekin.
Vastaa Viestiin
umbrawhite
Jäsen
Jäsen
Viestit: 99
Liittynyt: Su Maalis 16, 2008 21:38
Paikkakunta: Porvoo

Rintamamiestalon sisustusohjelma

Viesti Kirjoittaja umbrawhite »

Tuli sitten vastaan tällainen kannustinpala sisustushenkisille:


http://www.youtube.com/watch?v=UGPBy6l4yCQ

Joskus voi olla parempikin, ettei tiedä talonsa koko historiaa?
Palom
Jäsen
Jäsen
Viestit: 98
Liittynyt: Ke Syys 01, 2010 17:15
Paikkakunta: Suomi

Re: Rintamamiestalon sisustusohjelma

Viesti Kirjoittaja Palom »

Täytyy kysyä, onko tuo teidän talo ja mikä on sen filmin jälkeinen kohtalo?
umbrawhite
Jäsen
Jäsen
Viestit: 99
Liittynyt: Su Maalis 16, 2008 21:38
Paikkakunta: Porvoo

Re: Rintamamiestalon sisustusohjelma

Viesti Kirjoittaja umbrawhite »

Ei ole meidän talo. Tuli vastaan toisella keskustelupalstalla linkki tuohon videoon. Mutta olsi kyllä mielenkiintoista tietää, jos joku tuosta remontoi unelmansa?
PiaP
Jäsen
Jäsen
Viestit: 33
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 11:14
Paikkakunta: Hanko

Re: Rintamamiestalon sisustusohjelma

Viesti Kirjoittaja PiaP »

Voi herran pieksut :shock: Enpä haluaisi olla tuolla siivoamassa...
Avatar
Hower
Jäsen
Jäsen
Viestit: 1866
Liittynyt: To Elo 25, 2005 13:00

Re: Rintamamiestalon sisustusohjelma

Viesti Kirjoittaja Hower »

Siellähän oli juomattomia viinojakin :-D
Mutta kyllähän joku tuon perinnesisustuksen menee tietysti pilaamaan :(
Katoavaa kansanperinnettä.
Avatar
matrismik
Jäsen
Jäsen
Viestit: 492
Liittynyt: Su Huhti 18, 2010 20:40
Paikkakunta: Vantaa

Re: Rintamamiestalon sisustusohjelma

Viesti Kirjoittaja matrismik »

Tuota kun pääsisi esittelemään asiakkaille :lol:

Nettitekstin voisi kirjoitella vaikka näin " Remonteilla tämä taloa ei ole pilattu, sisutettu pieteetillä rappioromantiseksi. Paljon alkuperäistä säästetty mm. Enson keittiö, mitään vanhaa ei ole tarpeettomasti heitetty pois edes keittiöstä.." Huh huh, näitäkin tulee joskus vastaan, kärkiviisikkon kauheista tapauksita menisi ehdottomasti, ykköseksi ei kuitenkaan.. (älkää edes kysykö mikä on se ykkönen, en vastaa) Painajainenhan tuollaisesen siivous on, saati sitten jos se pitäisi myydä jollekkin, näitä kun ei itse oikein voi valita tai nälkä tulee.
Vastaa Viestiin