Tuli sitten vastaan tällainen kannustinpala sisustushenkisille:
http://www.youtube.com/watch?v=UGPBy6l4yCQ
Joskus voi olla parempikin, ettei tiedä talonsa koko historiaa?
Rintamamiestalon sisustusohjelma
-
umbrawhite
- Jäsen

- Viestit: 99
- Liittynyt: Su Maalis 16, 2008 21:38
- Paikkakunta: Porvoo
Re: Rintamamiestalon sisustusohjelma
Täytyy kysyä, onko tuo teidän talo ja mikä on sen filmin jälkeinen kohtalo?
-
umbrawhite
- Jäsen

- Viestit: 99
- Liittynyt: Su Maalis 16, 2008 21:38
- Paikkakunta: Porvoo
Re: Rintamamiestalon sisustusohjelma
Ei ole meidän talo. Tuli vastaan toisella keskustelupalstalla linkki tuohon videoon. Mutta olsi kyllä mielenkiintoista tietää, jos joku tuosta remontoi unelmansa?
Re: Rintamamiestalon sisustusohjelma
Voi herran pieksut
Enpä haluaisi olla tuolla siivoamassa...
Re: Rintamamiestalon sisustusohjelma
Siellähän oli juomattomia viinojakin 
Mutta kyllähän joku tuon perinnesisustuksen menee tietysti pilaamaan
Katoavaa kansanperinnettä.
Mutta kyllähän joku tuon perinnesisustuksen menee tietysti pilaamaan
Katoavaa kansanperinnettä.
Re: Rintamamiestalon sisustusohjelma
Tuota kun pääsisi esittelemään asiakkaille
Nettitekstin voisi kirjoitella vaikka näin " Remonteilla tämä taloa ei ole pilattu, sisutettu pieteetillä rappioromantiseksi. Paljon alkuperäistä säästetty mm. Enson keittiö, mitään vanhaa ei ole tarpeettomasti heitetty pois edes keittiöstä.." Huh huh, näitäkin tulee joskus vastaan, kärkiviisikkon kauheista tapauksita menisi ehdottomasti, ykköseksi ei kuitenkaan.. (älkää edes kysykö mikä on se ykkönen, en vastaa) Painajainenhan tuollaisesen siivous on, saati sitten jos se pitäisi myydä jollekkin, näitä kun ei itse oikein voi valita tai nälkä tulee.
Nettitekstin voisi kirjoitella vaikka näin " Remonteilla tämä taloa ei ole pilattu, sisutettu pieteetillä rappioromantiseksi. Paljon alkuperäistä säästetty mm. Enson keittiö, mitään vanhaa ei ole tarpeettomasti heitetty pois edes keittiöstä.." Huh huh, näitäkin tulee joskus vastaan, kärkiviisikkon kauheista tapauksita menisi ehdottomasti, ykköseksi ei kuitenkaan.. (älkää edes kysykö mikä on se ykkönen, en vastaa) Painajainenhan tuollaisesen siivous on, saati sitten jos se pitäisi myydä jollekkin, näitä kun ei itse oikein voi valita tai nälkä tulee.


