Rintsikkamiitti?

Rintamamiestaloista ja muusta
Pönttöuuni
Jäsen
Jäsen

Rintsikkamiitti?

Viesti Kirjoittaja Pönttöuuni »

Muillakin foorumeilla pitävät aina silloin tällöin tapaamisia.
Oletteko koskaan pitäneet juttupäivää, saunoneet, ottaneet muutamat ohraset ja turisseet kattohuovan vaihtamisesta?
Näkisi minkälaista väkeä täällä kirjoittelee :wink:
Ari
Admin

Viesti Kirjoittaja Ari »

Hieno idea! Kuka/ketkä ottavat asian hoitaakseen ja missä? :-D
romeo

Viesti Kirjoittaja romeo »

Ei taitais vaimo päästää jos sanoisin lähteväni rintsikka-meetingiin!
Pönttöuuni
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Pönttöuuni »

joku kuka olis hyvä organisoimaan moista juhlaa.
ja paljon tilaa.
itse olen huono näissä järjestelyissä. heitin vain ajatusta ilmaan :-)
Minttu
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Minttu »

romeo kirjoitti:Ei taitais vaimo päästää jos sanoisin lähteväni rintsikka-meetingiin!
Vaimo mukaan rintsikoineen päivineen! Vai onko suunnitteilla äijä-kokous/jätkien saunailta? En taida olla palstan ainoa nainen, joka tajuaa korjausrakentamisesta enemmän kuin suhteen komeampi osapuoli (enkä minäkään paljon), joten siinä mielessä voisin olla rintsikka-hengessä mukana.

Muutama heitto: mahdollinen tapaaminen mahd. keskelle Suomea (Jyväskylä tms. iso kaupunki) tai esim. samaan yhteyteen jonkun kaikkia kiinnostavan raksa-alan tapahtuman kanssa. Tai vaikka jonkun muun, itse olen painumassa Provinssirockiin kesäkuussa -> rintsikka-rock??? :lol:
Ari
Admin

Viesti Kirjoittaja Ari »

:lol: Tiedoksi vaan kaikille että yli puolet, ehkä jopa 2/3 foorumilaisista on kauniimman sukupuolen edustajia.

Provinssirockissa olen itse tiiviisti työssä - rintsikka-rock... hmm... :lol:
plaanaa
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja plaanaa »

Ari kirjoitti::lol: Tiedoksi vaan kaikille että yli puolet, ehkä jopa 2/3 foorumilaisista on kauniimman sukupuolen edustajia.
:shock: Niinkö? Oolalaa...harvinaisen hyvä foorumi ;)
Petri
Jäsen
Jäsen
Viesti:

Sekavin tähän mennessä lähettämäni viesti

Viesti Kirjoittaja Petri »

Ari kirjoitti:..., ehkä jopa 2/3 foorumilaisista on kauniimman sukupuolen edustajia.
Friidut skriivaa kun äijät duunaa?

mutta otsikko 'Rintsikkamiitti' - siis sanana, voi jestas näitä uudissanoja. Siis mikä dynamiitti tai viimeinen niitti ? Eihän tällaista vanha starba (38v) enää hiffaa.
HillyMan
Jäsen
Jäsen

Re: Sekavin tähän mennessä lähettämäni viesti

Viesti Kirjoittaja HillyMan »

Petri kirjoitti:
Ari kirjoitti:..., ehkä jopa 2/3 foorumilaisista on kauniimman sukupuolen edustajia.
Friidut skriivaa kun äijät duunaa?

mutta otsikko 'Rintsikkamiitti' - siis sanana, voi jestas näitä uudissanoja. Siis mikä dynamiitti tai viimeinen niitti ? Eihän tällaista vanha starba (38v) enää hiffaa.
Mut tällänen nuori kolli (35v) hiffas heti mistä on kyse :wink:
ms_mercedes
Uusi jäsen

Viesti Kirjoittaja ms_mercedes »

Miitti= meeting, kokkoontuminen, eikös se näin mene.
Olen minäkin rintamamiestalossa asuja vaikka toista kauppaankin.
Isännän puolelta ollaan omaa v. -52 rakennettua taloa rempattu viimeiset 15 vuotta, eikä tästä taida valmista ikinä tulla.
Toinen on sitten se lapsuudenkoti, jota kaupittelen.
Ja täytyy myöntää, että minä olen se "timpuri" meilläkin tai ainakin "arkkitehti". Isäntä tekee sitten mitä minä käsken :lol: .
Omien kätten jälkiä on sitten kiva katsella ja sanoa, että tuokin "näpättiin" silloin kesällä sejase... vaikka työhön on varmaan mennyt usiampikin vklppu.

Ollaan täältä napapiirin paremmalta puolen ja miitinki taitaa jäädä haaveeksi. Turhan pitkä matka sinne kauas kuitenkin olisi.

mese
Ari
Admin

Viesti Kirjoittaja Ari »

Nostetaan tätä.

Onko kenelläkään noussut ajatuksia? Löytyykö järjestäjää? Esim joku maatilamatkailupaikka voisi olla hyvä? Keskisuomessa? Majoitus olisi löydyttävä paikanpäältä. Hintaa tuskin valtavasti tulisi?

...vai mennäänkö kesä vasaroiden ja kaivaen ja kokeillaan talvella?
Villa Edita
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Villa Edita »

Joutaako sitä lähteen kovin kauas. Pitäiskö alueellisesti järjestää illanistujaisia, voisi sitten aktiivisemmat reissata melkein joka viikonloppu näihin tapaamisiin.

Jotenkin tuntuu nuo viikonloput oleen aikalailla varattuja. Mutta jos joku tulevana viikonloppuna järkkää Kouvolan suunnalle virkistystä, niin ilmottaudun oitis varpaille tallojaksi. No joo, mikäs se olis tän foorumin vähemmistölle vastine tästä "seinäruususta", nojapökkelökö :lol:
Taisku
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Taisku »

Eikös jonkun miitin voisi pitää vaikka talvella, ei silloin pukkaa remontitkaan niin pahasti päälle... Jyväskylä vois tosiaan olla hyvä paikka, mutta järkkäämään pitäisi ehkä saada joku paikallinen?
app
Jäsen
Jäsen
Kotisivu: http://www.dnsf.org

Viesti Kirjoittaja app »

Ei kai tuo sen kummempaa järjestämistä tarvitse. Paikkakuntakohtaisesti voi jokainen ehdottaa vaikkapa kahveja jossain paikallisella huoltamolla klo pvm.

Näin miitti ei sen kummemmin sido ketään henkilökohtaisesti mihinkään järjestelyihin, ei tarvitse järkätä majoituksia ja kun porukka ensin tutustuu omissa kaupungeissaan toisiinsa niin voivat sitten joukolla lähteä joskus toisaalle. Autoharrastamisen puolelta voin kokemuksesta sanoa, että näin homma lähtee hyvin käymään ja tutut lisääntyy.
Jukka
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Ari kirjoitti:... yli puolet, ehkä jopa 2/3 foorumilaisista on kauniimman sukupuolen edustajia...
Tollasessa tapaamisessa pitää olla iloinen meininki. Ensiksi kokooontuminen lavalauantaina alkuillasta Mäntsälän huoltikselle pastapäivälliselle, jossa naamat tulee tutuksi. Sen jälkeen suurlavalle vääntämään tangoa Reijo Taipaleen tahtiin. Siellä on iso terassi, jossa voitte keskustella lankanauloista ym. Mä ja kaverit voidaan ottaa vaimot siksi aikaa tanssilattialle.

Ja siitä parin viikon päästä vaikka Lohjalla.
Vastaa Viestiin