miksei yv:t lähde?

Tänne voit jättää erittäin tervetulleita ideoita foorumin ja koko sivuston kehittämiseksi. Heitä ajatuksella.
Vastaa Viestiin
salmiv
Jäsen
Jäsen
Viestit: 47
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 9:37
Paikkakunta: Raisio

miksei yv:t lähde?

Viesti Kirjoittaja salmiv »

miksiköhän modelle lähetetty yv on "lähtevien"-laatikossa monta tuntia, eikä tunnu lähtevän eteenpäin?
ramirez
Jäsen
Jäsen
Viestit: 650
Liittynyt: Ti Maalis 30, 2010 19:05
Paikkakunta: Rautajärvi
Kotisivu: http://www.helevetintunarit.com/
Paikkakunta: Rautajärvi > Luopioinen > Nykyinen Putinlandia

Re: miksei yv:t lähde?

Viesti Kirjoittaja ramirez »

Se muuttuu lähetetyksi sitten kun se on luettu.....phpBB:n vakio homma.
salmiv
Jäsen
Jäsen
Viestit: 47
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 9:37
Paikkakunta: Raisio

Re: miksei yv:t lähde?

Viesti Kirjoittaja salmiv »

okei.
Vastaa Viestiin