miksei yv:t lähde?
miksei yv:t lähde?
miksiköhän modelle lähetetty yv on "lähtevien"-laatikossa monta tuntia, eikä tunnu lähtevän eteenpäin?
-
ramirez
- Jäsen

- Viestit: 650
- Liittynyt: Ti Maalis 30, 2010 19:05
- Paikkakunta: Rautajärvi
- Kotisivu: http://www.helevetintunarit.com/
- Paikkakunta: Rautajärvi > Luopioinen > Nykyinen Putinlandia
Re: miksei yv:t lähde?
Se muuttuu lähetetyksi sitten kun se on luettu.....phpBB:n vakio homma.
Re: miksei yv:t lähde?
okei.
