Onko tietoa?

Tänne voit jättää erittäin tervetulleita ideoita foorumin ja koko sivuston kehittämiseksi. Heitä ajatuksella.
Vastaa Viestiin
Avatar
jope
Jäsen
Jäsen
Viestit: 1467
Liittynyt: Ma Helmi 12, 2007 20:32
Paikkakunta: satakunta

Onko tietoa?

Viesti Kirjoittaja jope »

Onko tietoa miksi foorumi ei aukea ja toimi opera 10.52 selain versioilla? Asialla ei ole paljoa merkitystä kun 10.53:lla toimii ja sitä ennen varaselain chrome:lla. Kiinnostaa vaan yleisellä tasolla. Onko rintamamiessoftassa jotakin tietoturva-aukkoja mitä ..52 ei hyväksy?
shit happens
Avatar
Ari
Admin
Viestit: 1093
Liittynyt: To Loka 14, 2004 12:59
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Onko tietoa?

Viesti Kirjoittaja Ari »

jope kirjoitti:Onko tietoa miksi foorumi ei aukea ja toimi opera 10.52 selain versioilla? Asialla ei ole paljoa merkitystä kun 10.53:lla toimii ja sitä ennen varaselain chrome:lla. Kiinnostaa vaan yleisellä tasolla. Onko rintamamiessoftassa jotakin tietoturva-aukkoja mitä ..52 ei hyväksy?
Ei ole syytä tiedossa. Epäilen kuitenkin Operaa, varsinkin kun uudemmalla taas toimii.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Vastaa Viestiin