Enemmän hymiöitä,pliis.
Enemmän hymiöitä,pliis.
Moikkas,
Tehkee sivuille enemmän nuita hymiövariaaatioita, olis mukavempoo heittää viestiä.
Ps.Tsekatkaa PK-Netin hymiöt.
Tazzie
Tehkee sivuille enemmän nuita hymiövariaaatioita, olis mukavempoo heittää viestiä.
Ps.Tsekatkaa PK-Netin hymiöt.
Tazzie
Tazzie
Re: Enemmän hymiöitä,pliis.
Mielummin ne vähätkin pois, kiitos. Minäkin yritin kirjoittaa kuolemanvakavasti viinistä, niin johan tuli "viini"-sanan paikalle viinilasihymiö. Höh!
No just noin, kerpele!Tyyppi kirjoitti:Mielummin ne vähätkin pois, kiitos. Minäkin yritin kirjoittaa kuolemanvakavasti viinistä, niin johan tuli "viini"-sanan paikalle viinilasihymiö. Höh!
Komppaan. (Saakohan tästä kolmannen maailmansodan aikaiseksi...)Tyyppi kirjoitti:Mielummin ne vähätkin pois, kiitos.
t. nimim. hymiötön
EI hymiöille täältäkin. Jotenkin ne ei vaan istu tälle foorumille.
Seuraavan päivityksen yhteydessä voisin muutaman puuttuvan lisätä.
Käyttämällä hymiöitä OIKEIN voidaan mm. välttyä väärinkäsityksiltä... Eli kyllä niitä on hyvä olla.
Käyttämällä hymiöitä OIKEIN voidaan mm. välttyä väärinkäsityksiltä... Eli kyllä niitä on hyvä olla.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Kyllähän hymiöitä saa olla, mutta itse en tykkää näytöllä mistään "vilkkuvasta" jutusta, joten olen ottanut hymiön näyttämisen pois, kuten kaiken muunkin "välkkyvän" kaikilta sivustoilta. Skriptit on hanurista.
-
tyy
- Jäsen

- Kotisivu: www.tyyn.vuodatus.net
Miten noi saa otettua pois käytöstä?reuhka kirjoitti:Kyllähän hymiöitä saa olla, mutta itse en tykkää näytöllä mistään "vilkkuvasta" jutusta, joten olen ottanut hymiön näyttämisen pois, kuten kaiken muunkin "välkkyvän" kaikilta sivustoilta.
Ja niin, noi välkkyvät (en ole kyllä tällä sivustolla törmännyt) jutut, mihin joskus törmää jossain, saapi epileptikolle aikaan kohtauksen...
Onhan
näitä
vilkkuvia
ja
välkkyviä täälläkin
- apache
- Jäsen

- Kotisivu: http://mettahyvonen.blogspot.com
- Viesti:
Nettifoorumeilla on välillä todella vaikea tietää kuinka tosissaan joku asioista kirjoittaa, jos hymiö sattuu lauseen perästä unohtumaan. Varsinkin ironia on näin nettimaailmassa melkoisen hankala laji, kun ei kuule ihmisen äänenpainoja, eikä näe ilmeitä.Ari kirjoitti:Seuraavan päivityksen yhteydessä voisin muutaman puuttuvan lisätä.
Mutta jos noita hymiöitä liikaa viljelee, niin ainakin allekirjoittanut jättää tekstin lukematta.
-
Schaza
- Jäsen

- Kotisivu: http://koti.mbnet.fi/h_j/
Jos hymiöitä kaytetään sopivasti asian vaatimassa tilanteessa, niin se lienee hyväksyttävissä? Ajatellaan sen kuvajaisen perimmäistä merkitystä jonkin lauseen perässä, niin kyllä se siitä aukenee.
Otan vastaan vanhoja purkkeja, tuotepakkauksia, ym. vanhaa arvotonta tavaraa "vintti-museooni".
-Voi tätä kaikenkarvaisten allekirjoitusten koskaan kuivumatonta rämettä.-
-Voi tätä kaikenkarvaisten allekirjoitusten koskaan kuivumatonta rämettä.-
Ei kai foorumille kirjoittamista ja lukemista kannata niin vakavin mielin ottaa ettei kestä muutamaa hymiöö..? 
Sama täällä. Jos ei kirjoitustaan ilman hymiöitä saa ymmärrettävään muotoon, niin sitten pitäisi harjoitella kirjallisten tuotosten tekoa vielä hetken. Korkeintaan yksi hymiö per viesti olisi hyvä rajoitus. Silloin niitä käytettäisiin vain siellä missä niitä ehkä tarvittaisiinkin.apache kirjoitti:Mutta jos noita hymiöitä liikaa viljelee, niin ainakin allekirjoittanut jättää tekstin lukematta.
Mielestäni ironian ei ole ihan kaikille tarkoitus auetakaan. Hymiö vain pilaa hyvän ironiapläjäyksen (siis sen onnistumisen tunteen, kun jujun oivaltaa ihan itse).
-
tyy
- Jäsen

- Kotisivu: www.tyyn.vuodatus.net
Noi nyt on nii vähäisiä, et ne ei ainakaa mulle mitää aiheuta. Herkemmistä en tiiä... =) Mut ku joissai foorumeis on sellasia, värillisiä, vilkkuvia mainoksia tai allekirjoituksia, jääpi foorumi lukematta. Pahin mihin oon törmänny aikoinaan, ni oli sellane aavatar, missä oli poliisiauton vilkkuvalot. Ne siniset. Ei tarttenu ku sivun aukasta ni oli jo pää sekasi...reuhka kirjoitti:Onhannäitä
vilkkuvia
ja
välkkyviä täälläkin
Niin...
hymiöiden käyttö -pienessä määrin- voisi olla ok, jos olisi käytössä asteen noita keltapallukoita tyylikkäämpiä versioita.
Keltainen pyöreä naama joka vielä liikkuu, häiritsee muuta tekstiä.
Jos hymiöllä haluaa asiaansa korostaa miksei riitä nuo alkuperäiset esim.kaksoispiste ja sulkumerkki. Foorumien vitsaus mielestäni,että on aina nämä samat pallukat!
t.esteetikko

t.esteetikko