Kiitos kiitos. Mutta ei kannata kadehtia, totta on että Juhalla ja kaikilla veljilläkin työkalut pysyy käsissä ja visuaalista silmääkin on, mutta kyllä se köyhyys ja pihiys on mikä meitä johdattaaLumilyhty kirjoitti:Ooh, itse tehty kiuaskinNäkyy käden taidot kulkevan suvussa.
Kyllä olette kaiken kaikkiaan upean työn tehneet!
Ja täytyy sanoa, että valintanne ovat kauniita ja sopivasti vanhaa henkeä mukailevia. Kateeksi käy![]()
Lempilä
Kiitos, noistakin oli jo iloa, sillä olen suunnitellut myös kopiota tuosta "Ikikiukaasta" , sillä ei todellakaan ole varaa maksaa aidon hintaa 
Wanha wirttynyt Whiski
Jollet tiedä, ymmärrä tai osaa ole edes hauska tekemällä itsesi naurettavaksi, joten
tervetuloa Suomen pelkokertoimeen, tänään vuorossa Kotikokin erikoinen!
Jollet tiedä, ymmärrä tai osaa ole edes hauska tekemällä itsesi naurettavaksi, joten
tervetuloa Suomen pelkokertoimeen, tänään vuorossa Kotikokin erikoinen!
Tänään pistetään puhallusvillaa seinän väliin. Lisäsin muutaman kuva blogiin taas. Yläkertaa on tehty nyt muutenkin, sekin alkaa jo hahmottumaan et minkälainen siitä sitten lopulta tulee.
Tervetuloa taas Lempilään visiitille:
http://tiuskis.vuodatus.net
Tervetuloa taas Lempilään visiitille:
http://tiuskis.vuodatus.net
Viimeksi muokannut tiuskis, Su Helmi 24, 2008 14:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hello!
Onpas Lempilä pudonnut alas kun uusia projekteja on ilmestynyt kovaa kyytiä, hyvä jutska.
Pari kuvaa kävin päivittämässä yläkerrasta. Lähinnä ilmanvaihdon kanssa on Juha puuhaillut ja mm. kone on siellä nyt paikallaan. Siitä ei ole kyllä kuvia otettu, on jossain niin pienessä kolossa että tuskin siitä ees kuvia pystys ottaan. En tajua miten se sen sai paikalleen
Mut hommat etenee hiljakseen, eikä hermotkaan ole mennyt vielä, joten hyvin menee Lempilässä

Onpas Lempilä pudonnut alas kun uusia projekteja on ilmestynyt kovaa kyytiä, hyvä jutska.
Pari kuvaa kävin päivittämässä yläkerrasta. Lähinnä ilmanvaihdon kanssa on Juha puuhaillut ja mm. kone on siellä nyt paikallaan. Siitä ei ole kyllä kuvia otettu, on jossain niin pienessä kolossa että tuskin siitä ees kuvia pystys ottaan. En tajua miten se sen sai paikalleen
Mut hommat etenee hiljakseen, eikä hermotkaan ole mennyt vielä, joten hyvin menee Lempilässä

-
onnelatalo
- Jäsen

heips
osan kuvista vilkaisin ja noi pitää kattoa tarkempaan ajan kanssa! Aika samantyylistä mistä itse haaveilen!
Laitan lisää kommenttia kun oon perehtynyt tarkemmin!
Laitan lisää kommenttia kun oon perehtynyt tarkemmin!
-
onnelatalo
- Jäsen

Kaverille haettiin viime kesänä vastaavanlainen kiuas Tallinnan K-raudasta ja hintaa oli jotain kolmensadan euron paikkeilla..
tuollaisen liimapuupalkki toteutuksen oon myös tehnyt asiakkaalle ja sen oli muistaakseni suunnitellut joku inssi tai vastaava. pituutta palkilla oli yli neljä metriä ja sen oli laskettu riittävän.
tuollaisen liimapuupalkki toteutuksen oon myös tehnyt asiakkaalle ja sen oli muistaakseni suunnitellut joku inssi tai vastaava. pituutta palkilla oli yli neljä metriä ja sen oli laskettu riittävän.
puuhapena kaiken korjaa
Re: Lempilä
Terve vaan taas!
Olipas Lempilä pudonnut kauas projekti-listalla. Ei tarkoita kuitenkaan sitä, että hanskat olisi lyöty tiskiin
Kiireitä on ollut, mutta remppakin etenee. Rimat on näpytelty nyt ulkovuoraukseen ja yläkerrassa on melkein lattiat jo paikallaan. Saas nähdä mitä kaikkee ehtii kesän aikana tehdä. Kuvia tulossa!
Olipas Lempilä pudonnut kauas projekti-listalla. Ei tarkoita kuitenkaan sitä, että hanskat olisi lyöty tiskiin
Kiireitä on ollut, mutta remppakin etenee. Rimat on näpytelty nyt ulkovuoraukseen ja yläkerrassa on melkein lattiat jo paikallaan. Saas nähdä mitä kaikkee ehtii kesän aikana tehdä. Kuvia tulossa!
Re: Lempilä
Teillä on todella kaunis koti. Ihana.