Lempilä

Ilmoita omasi tai naapurin rintamamiestalo-projekti. Laita myös linkki kuviin tai kotisivulle mikäli sellaiset on.
Vastaa Viestiin
tiuskis
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja tiuskis »

Lumilyhty kirjoitti:Ooh, itse tehty kiuaskin :-) Näkyy käden taidot kulkevan suvussa.
Kyllä olette kaiken kaikkiaan upean työn tehneet!
Ja täytyy sanoa, että valintanne ovat kauniita ja sopivasti vanhaa henkeä mukailevia. Kateeksi käy :oops: :-D
Kiitos kiitos. Mutta ei kannata kadehtia, totta on että Juhalla ja kaikilla veljilläkin työkalut pysyy käsissä ja visuaalista silmääkin on, mutta kyllä se köyhyys ja pihiys on mikä meitä johdattaa :roll: Toisaalta ihan hyvä, että rahanpuute on opettanut tekemään itse ja sitten kun se taito on, niin enää ei osaa oikein tuhlaillakaan kaikkeen uutena. Tänään meinattiin väkertää itse kristallinen kattovalaisin, sellainen plafondimainen, kun ne on niin pirun kalliitä kaupoissa (saati huutokaupoissa) :lol: Saas nähdä miten käy... :?:
whiski
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja whiski »

Kiitos, noistakin oli jo iloa, sillä olen suunnitellut myös kopiota tuosta "Ikikiukaasta" , sillä ei todellakaan ole varaa maksaa aidon hintaa :(
Wanha wirttynyt Whiski

Jollet tiedä, ymmärrä tai osaa ole edes hauska tekemällä itsesi naurettavaksi, joten
tervetuloa Suomen pelkokertoimeen, tänään vuorossa Kotikokin erikoinen!
tiuskis
Jäsen
Jäsen

^ Elä suotta harmittele kalliutta, itse ajattelen ainakin niin, että se oma tekemä versio on uniikkia "taidetta", persoonallinen ja sopii varmasti tällaiseen vanhaan vielä paremmin kuin se uusi. Joten eiku vaan hommiin! :wink:
whiski
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja whiski »

Näinhän se on! Köyhyys ei ole ilo, vaikka se naapureita naurattaakin.
Wanha wirttynyt Whiski

Jollet tiedä, ymmärrä tai osaa ole edes hauska tekemällä itsesi naurettavaksi, joten
tervetuloa Suomen pelkokertoimeen, tänään vuorossa Kotikokin erikoinen!
tiuskis
Jäsen
Jäsen

Tänään pistetään puhallusvillaa seinän väliin. Lisäsin muutaman kuva blogiin taas. Yläkertaa on tehty nyt muutenkin, sekin alkaa jo hahmottumaan et minkälainen siitä sitten lopulta tulee.

Tervetuloa taas Lempilään visiitille:
http://tiuskis.vuodatus.net
Viimeksi muokannut tiuskis, Su Helmi 24, 2008 14:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tiuskis
Jäsen
Jäsen

Hello!
Onpas Lempilä pudonnut alas kun uusia projekteja on ilmestynyt kovaa kyytiä, hyvä jutska.

Pari kuvaa kävin päivittämässä yläkerrasta. Lähinnä ilmanvaihdon kanssa on Juha puuhaillut ja mm. kone on siellä nyt paikallaan. Siitä ei ole kyllä kuvia otettu, on jossain niin pienessä kolossa että tuskin siitä ees kuvia pystys ottaan. En tajua miten se sen sai paikalleen :roll:

Mut hommat etenee hiljakseen, eikä hermotkaan ole mennyt vielä, joten hyvin menee Lempilässä :-D

Kuva
Tervis68
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Tervis68 »

Loimutettua Nakkia :cool: ja ohessa lämpenee torppa
sofi
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja sofi »

tiuskis, tosi kaunista teillä ja ihanasti olette kunnioittaneet wanhan talon henkeä :-D.
tiuskis
Jäsen
Jäsen

Kiitoksia vierailusta ja kommenteista, niitä on aina mukava saada :-D

Ja erityisesti lämmittää, että jaksat sofi käydä muita kannustamassa kun tuo teidän oma soppa on mitä on. Voimia!
kepperi
Uusi jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kepperi »

Loistava arkisto kuvia ja todella hieno torppa!
Ilo selailla noin perusteellista galleriaa.

Jatkakaa samaan malliin ja tseppiä virittelyyn :cool:
onnelatalo
Jäsen
Jäsen

heips

Viesti Kirjoittaja onnelatalo »

osan kuvista vilkaisin ja noi pitää kattoa tarkempaan ajan kanssa! Aika samantyylistä mistä itse haaveilen!

Laitan lisää kommenttia kun oon perehtynyt tarkemmin! :wink:
onnelatalo
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja onnelatalo »

Vielä pakko lisätä että ihana lukea ja nähdä kuvia talosta joka on ihan mun unelma! Niin samanlainen maku! Nautin todella paljon noiden kuvien katselusta ja haavelu senkuin kovenee että pääsis äkkiä sen oman tuvan kimppuun ja sitä laittamaan!!

Olkaa onnellisia kauniista ja kodikkaasta tuvastanne!!
puuhapena
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja puuhapena »

Kaverille haettiin viime kesänä vastaavanlainen kiuas Tallinnan K-raudasta ja hintaa oli jotain kolmensadan euron paikkeilla..
tuollaisen liimapuupalkki toteutuksen oon myös tehnyt asiakkaalle ja sen oli muistaakseni suunnitellut joku inssi tai vastaava. pituutta palkilla oli yli neljä metriä ja sen oli laskettu riittävän.
puuhapena kaiken korjaa
tiuskis
Jäsen
Jäsen

Re: Lempilä

Terve vaan taas!

Olipas Lempilä pudonnut kauas projekti-listalla. Ei tarkoita kuitenkaan sitä, että hanskat olisi lyöty tiskiin :lol:
Kiireitä on ollut, mutta remppakin etenee. Rimat on näpytelty nyt ulkovuoraukseen ja yläkerrassa on melkein lattiat jo paikallaan. Saas nähdä mitä kaikkee ehtii kesän aikana tehdä. Kuvia tulossa!
ankka
Jäsen
Jäsen

Re: Lempilä

Viesti Kirjoittaja ankka »

Teillä on todella kaunis koti. Ihana. :-D
Vastaa Viestiin