Mut kun laittaa esl:n tai ledin ni siitä tulee sanonko minkä värinen.
Siis aivan kaamea ruskeanharmaa jotain sen ittensä ja oksennuksen välistä.

Ahaa, tätäkö tuo kielto sitten tarkoitti? Eikö noita sitten kielletä? Noissahan on hehkulanka siinä missä hehkulampussakin mutta ei tyhjiössä vaan jossain kaasussa. Mitäpä muuten nuo kustantaa?HillyMan kirjoitti:No entäs nuo hehkulamput jotka on energiansäästölamppuja.
Tämmösen Vaimo kanto kaupasta. Tuo on aika sekasikiö hehkua ja halogeenia mutta taitaa korvata hehkulampun tulevaisuudessa luulen.

Kyllä varmasti täytyy olla tuota paremmin toimivia, omat 23w Megamanit ovat heti kirkkaita, mutta niissä taitaa olla jo tehoa vähän raakasti tarpeeseesi?vesahy kirjoitti:Nyt mulla on ollut keittiön pöydän päällä Megamanin 15W lamppu seiskavitosen paikalla ja hermot alkaa mennä. Kun valon napsauttaa päälle, niin aluksi se on himmeämpi kuin tuikkukynttilä, sitten kirkastuu pikkuhiljaa. Tänä aamuna kellosta katsoen sain tulokseksi, että kolmen minuutin päästä lehteä pystyi sen alla juuri ja juuri lukemaan, täysi kirkkaus tuli noin viiden minuutin kuluessa ja silloin se kyllä vastaa hehkulampun kirkkautta. Rouva jaksaa naputtaa joka kerta valot sytyttäessään ja minä tunnen syyllisyyttä vaikka kuinka energiaa säästyisi. Aikaisemmin siippa kulki perässäni sammutellen valoja, nyt hän vahtii illalla, etten vaan napsauta valoja pois vanhasta tottumuksesta. Olisiko joku muu tuotemerkki tai malli nopeammin ja paremmin toimiva?