Tai naittaa tälle tytär.pvalila kirjoitti:Eikö se valtaapitävien perinteinen tapa päästä eroon veloista ollut tappaa velan antaja?
Oma nurkka
Re: Oma nurkka
Eli kreikkalaiset voisivat pistää hameväkeä tulemaan vakavaraisiin EU-maihin? Tällä saitilla ei taida vapaalla jalalla olla kuin jtbo joten mitähän hän mahtaa miettiä tuollaisesta etelän maan kukasta huurteisella aitanpolulla?sahrami kirjoitti:Tai naittaa tälle tytär.pvalila kirjoitti:Eikö se valtaapitävien perinteinen tapa päästä eroon veloista ollut tappaa velan antaja?
Kyllä nuo lemmikit osaa olla kovasti onnellisia ihan siitä kun tulee ovesta sisään, pvalilalla tuosta selviää suht helposti, mulla on se ongelma, ettei tiedä mihin jalkansa asettaisi, kun 5-6 kattia säntää pyörimään jalkoihin kauppareissulta kotiin palatessa, osa alkaa sitten loikkimaan ostoskassiin yms. kattimaista.
Vaan kovastihan noista lemmikeistä iloa on.
Kreikkalaisilla naisilla on jonkinsortin maine, siinä saattaisi Justiinakin alkaa kalpenemaan, tuskin se legenda Medusasta aivan tuulesta temmattu on sekään ollut, tosin rivien välistä siinäkin kannattaa lukea
Olen hieman pohtinut tässä sellaista vaihtoehtoa, kuin vaihtaisi alaa, nykyään meikäläisen kaltaisista kun on ylitarjontaa jopa, eikä tämä tuleva 4 vuotinen oikein tuota työnmäärää lisääväksi taida muodostua, kun katsoo noita uutisia ja hallitusohjelmaa, niin ehkä sitä on todettava että aika aikaansa kutakin, silloin kun aloitin oli näkymät hyvät ja työtä riittävästi, mutta niin se maailma vaan muuttuu, ehkä sitä pitäisi haistella hieman mikä ala kantaisi seuraavan 10 vuotta tai enemmän.
Ainut ongelma on, että mun päässä ei kyllä nykyään mikään kestä, opiskeleminenkin on aika turhauttavaa touhua, yhden kun oppii niin kaksi unohtuu.
Ehkä sitä jotain on sitten jota jopa pystyisi vielä täyspäiväisestikkin tekemään, tiedä tuosta. Surkialta tämä meno kuitenkin nyt näyttää.
Vaan kovastihan noista lemmikeistä iloa on.
Kreikkalaisilla naisilla on jonkinsortin maine, siinä saattaisi Justiinakin alkaa kalpenemaan, tuskin se legenda Medusasta aivan tuulesta temmattu on sekään ollut, tosin rivien välistä siinäkin kannattaa lukea
Olen hieman pohtinut tässä sellaista vaihtoehtoa, kuin vaihtaisi alaa, nykyään meikäläisen kaltaisista kun on ylitarjontaa jopa, eikä tämä tuleva 4 vuotinen oikein tuota työnmäärää lisääväksi taida muodostua, kun katsoo noita uutisia ja hallitusohjelmaa, niin ehkä sitä on todettava että aika aikaansa kutakin, silloin kun aloitin oli näkymät hyvät ja työtä riittävästi, mutta niin se maailma vaan muuttuu, ehkä sitä pitäisi haistella hieman mikä ala kantaisi seuraavan 10 vuotta tai enemmän.
Ainut ongelma on, että mun päässä ei kyllä nykyään mikään kestä, opiskeleminenkin on aika turhauttavaa touhua, yhden kun oppii niin kaksi unohtuu.
Ehkä sitä jotain on sitten jota jopa pystyisi vielä täyspäiväisestikkin tekemään, tiedä tuosta. Surkialta tämä meno kuitenkin nyt näyttää.
Kyllä minä sinuna ottaisin kaksi faktaa lähtökohdaksi: laman aikana vanhaa korjataan (siis myös iiteetä, ei pelkästään autoja) ja yhä enemmän tuo korjaaminen tarkoittaa ensin juttelua puhelimessa ja sitten vähän räpeltämistä Wintoosan etätuen kautta. Vanhana kouluttajana tuo äänen pitäminen rauhallisena sujuu sulla hyvin ("tietokoneen käyttöä ei yleensä ole hyvä aloittaa alustamalla...").jtbo kirjoitti: Olen hieman pohtinut tässä sellaista vaihtoehtoa, kuin vaihtaisi alaa, nykyään meikäläisen kaltaisista kun on ylitarjontaa jopa, eikä tämä tuleva 4 vuotinen oikein tuota työnmäärää lisääväksi taida muodostua, kun katsoo noita uutisia ja hallitusohjelmaa, niin ehkä sitä on todettava että aika aikaansa kutakin, silloin kun aloitin oli näkymät hyvät ja työtä riittävästi, mutta niin se maailma vaan muuttuu, ehkä sitä pitäisi haistella hieman mikä ala kantaisi seuraavan 10 vuotta tai enemmän.
Tuo nyt olisi mun käsitykseni sulle hyvin sopivasta hommasta. Jos tuo työnä kuulostaisi sinusta ihan käypäseltä niin sitten pitää pohtia sitä seuraavaa askelta, eli kuinka tuota hommaa itselleen sopivissa annoksissa aina silloin tällöin saisi.
Ja ei niitä koulutusjuttuja ihan kokonaan kannata hylätä, haluaahan sitä välillä ihminen vähän käydä pois kotoakin ja koulutuskeikan puitteissa siitä saa jopa vähän rahaakin.
Jos sun kaltaisiasi saisi muutaman samaan kasaan, tietyn kriittisen osaamismassan kasaan, niin sillä porukalla voisi jopa tehdä rahaa: ei organisaation nykypäivänä tarvitse tarkoittaa ihmisiä, jotka istuvat samassa fyysisessä tilassa.
Kukaan ei osaa kaikkea mutta pieni, näitä juttuja harrastanut porukka osaa kyllä kimppana jo perhanan paljon.
Minä muuten ihan vakavissani ajattelin, että en laita alakertaan lämpöjä päälle ennen marraskuuta, mutta kun eilen päivällä oli +3.8C ja öisin ollut noin nollassa, vaikka sataakin, että tänäänkin jäätiin alle +5C, niin tuolla alakerrassa alkaa lämpö laskemaan aika vähäiseksi, noin +10C siellä nyt on.
Ensiyönä mennäänkin sitten taas pakkasille öisin, aletaan olemaan todella lähellä ensilunta nyt kyllä, periaatteessa parin päivän aikana jos vaan sopivasti sade tulee kylmän yön jälkeen aamusta, niin se tulee kyllä lumena.
Yläkerrassa on yksi 600w sähköradiaattori kattien puolella, kun se puoli kylmenee niin helposti, pienellä se on ja ei se käy kuin osalla tehostaan, mutta sen verran pakko pitää, jos tuo puoli olisi suljettuna kuten viimetalvena oli ennen kattien sinne muuttamista, niin mulla ei olisi vielä tarvetta pitää lämmitystä päällä.
Ajattelin pistää tuolta puolen yläosan ikkunasta umpeen, villalla, kun tuntuu olevan niin huonossa jamassa tuo lämpölasin kaasu siellä, jos saisi edes vähän lämpöä pidettyä siten tallessa. Kokonaan ei voi laittaa umpeen, kun kattien pitää nähdä ulos, mutta jotain kertonee lasin huonoudesta, että sisäpuolelle tiivistyy kosteus, jos kylmenee nopeasti ulkona ja jos on kosteaa keliä ollut ulkosalla = sisälläkin, ei tuota nyt enää ole tapahtunut kun kosteusprosentti on alhaisempi jo kuin alkusyksystä, mutta on tosi kylmä tuo lasi sisäpuolelta.
Tuo korjaaminen on periaatteessa kai mahdollista, mutta kun niihinkin pystyviä on joka 3. talossa nykyään. Jo vuosia sitten eräällä 10 000 asukkaan paikkakunnalla oli 5 toimivaa alan yritystä ja yrityskurssilla 3 lisää halajamassa alalle, kun sitä työtä ei riittänyt kaikille olemassa olevillekkaan siinä määrin, että toiminta olisi ollut kannattavaa.
Ensiyönä mennäänkin sitten taas pakkasille öisin, aletaan olemaan todella lähellä ensilunta nyt kyllä, periaatteessa parin päivän aikana jos vaan sopivasti sade tulee kylmän yön jälkeen aamusta, niin se tulee kyllä lumena.
Yläkerrassa on yksi 600w sähköradiaattori kattien puolella, kun se puoli kylmenee niin helposti, pienellä se on ja ei se käy kuin osalla tehostaan, mutta sen verran pakko pitää, jos tuo puoli olisi suljettuna kuten viimetalvena oli ennen kattien sinne muuttamista, niin mulla ei olisi vielä tarvetta pitää lämmitystä päällä.
Ajattelin pistää tuolta puolen yläosan ikkunasta umpeen, villalla, kun tuntuu olevan niin huonossa jamassa tuo lämpölasin kaasu siellä, jos saisi edes vähän lämpöä pidettyä siten tallessa. Kokonaan ei voi laittaa umpeen, kun kattien pitää nähdä ulos, mutta jotain kertonee lasin huonoudesta, että sisäpuolelle tiivistyy kosteus, jos kylmenee nopeasti ulkona ja jos on kosteaa keliä ollut ulkosalla = sisälläkin, ei tuota nyt enää ole tapahtunut kun kosteusprosentti on alhaisempi jo kuin alkusyksystä, mutta on tosi kylmä tuo lasi sisäpuolelta.
Tuo korjaaminen on periaatteessa kai mahdollista, mutta kun niihinkin pystyviä on joka 3. talossa nykyään. Jo vuosia sitten eräällä 10 000 asukkaan paikkakunnalla oli 5 toimivaa alan yritystä ja yrityskurssilla 3 lisää halajamassa alalle, kun sitä työtä ei riittänyt kaikille olemassa olevillekkaan siinä määrin, että toiminta olisi ollut kannattavaa.
Tuo on totta, mutta suuri osa noista uusista yrittäjistä yrittää rahastaa yksityishenkilöitä eikä siitä kerta kaikkiaan tule mitään.jtbo kirjoitti:
Omalla rahalla maksavat eivät ole bisnes missään palvelutoiminnassa. Okei, partureilla on enemmän yksityisasiakkaita kuin firmoja asiakkaana...
Eli jokin oma lokero pitäisi tuosta löytää. Huomasitko, että Passeli ja Netvisor siirtyvät Visman eli Econetin omistukseen?
Tuolla on perhanan rahakkaita juttuja liikkeellä, pitäisi vain olla aikaa opiskella jokin softa kunnolla: pitäisi vetää rinnan koulutusta ja ohjelmistotukea.
Tuolla on nimittäin olemassa tietty harmaa alue: myyty softa,esim. juuri Econet kiukuttelee, mutta ongelma on paremminkin mikroon asennetusta softakokonaisuudesta johtuva kuin Econetin sisäinen. Tuo on sellainen ei-kenenkään maa, jolla ongelmat usein asustavat (Econetin tapauksessa tuo alue muodostuu Wintoosasta ja Econetin alla olevasta Accessin run-timestä).
Minulla oli tilaisuus seurata erästä softatoimitusta (ei Econet) jossa ensin softan asensi etänä mies jota emme koskaan nähneet ja sitten koulutuksen veti nuori, nätti ja totinen tyttö: neiti suhtautui vakavasti itseensä, elämäänsä ja koulutustilanteeseen. Jestan, kun ihmiset kituivat siinä koulutuksessa! Minä pysyin poissa ja jälkikäteen olin kiitollinen, kun saatoin sanoa, etten osaa neuvoa kun en koko juttuun ole mitenkään sekaantunut.
Eli kyllä rumille miehille, jotka osaavat oikeati hoitaa juttuja on oma tilauksensa, vaikka make-up vähän pettääkin.
En tiedä onko pvalila huomannut saman, mutta omat kokemukset noista työntekijöistä, jotka tiukan totisesti paukuttavat asiaa ilman sen kummempia välihuulia tai muutakaan, ovat aika usein sellaisia, että ne osaavat täsmälleen sen ulkoa opetellun mantran ja perusjutut, mutta itse toiminnasta niillä harvemmin on oikeasti mitään käsitystä?
Ihminen on rento, kun tekee minkä hallitsee, kokematon helposti jää jumiin yhteen uraan, etenkin jos on vielä nuori tai vähän aikaa toiminut. Sekalaisissa hommissa on yhden asian oppinut kyllä, ei se mitään vaikka vastaan tulee täysin outo juttu josta ei mitään tiedä, hyvin sen voi opiskella samalla kun siitä kertoo ja kaikki on lopulta tyytyväisiä, tosin sitä toivoisi, että asiat olisivat joskus paremmin, mutta ei atk maailmassa vaan niin ole, aina on joku muuttuja joka on mahdotonta ennakoida ja se voi tulla vastaan missä portaassa tahansa, tämänkin varmaan pvalila on havainnut. Oikeastaan tuo on seikka joka karsii aika paljon loppupelissä porukkaa.
Olen minäkin aikoinaan Econet tuotteiden käyttönottokoulutusta seurannut, opin minä yhden asian "en minä oikein tästä tiedä, kun henkilö jonka piti tulla ei päässyt tulemaan", se tuntui toimivan joka kysymyksessä, opiskelin sitten itse manuaalista ja ko. yrittäjälle sitten selvitin tärkeimmät jutut siitä kuinka varastoa pyöritetään ja kuinka kauppa tapahtuu jne. Heillä ei ollut aiemmin ollut mitään muuta kuin yksi perinteinen kassakone ja talossa ei ketään joka osaisi käyttää koneita, joten jäivät hieman tyhjänpäälle, työnantajani oli sitä mieltä, ettei moista lähdetä tekemään, kun riski liian suuri, mutta ei hänkään ymmärtänyt tietokoneista mitään, mutta möi niitä kumminkin.
Mulla on liian kovat kriteerit oman tekemisen suhteen, se on ongelma, nykyään ei pitäisi pyrkiä tekemään täydellistä vaan välttävää ja siihen en todennäköisesti koskaan taivu.
Ihminen on rento, kun tekee minkä hallitsee, kokematon helposti jää jumiin yhteen uraan, etenkin jos on vielä nuori tai vähän aikaa toiminut. Sekalaisissa hommissa on yhden asian oppinut kyllä, ei se mitään vaikka vastaan tulee täysin outo juttu josta ei mitään tiedä, hyvin sen voi opiskella samalla kun siitä kertoo ja kaikki on lopulta tyytyväisiä, tosin sitä toivoisi, että asiat olisivat joskus paremmin, mutta ei atk maailmassa vaan niin ole, aina on joku muuttuja joka on mahdotonta ennakoida ja se voi tulla vastaan missä portaassa tahansa, tämänkin varmaan pvalila on havainnut. Oikeastaan tuo on seikka joka karsii aika paljon loppupelissä porukkaa.
Olen minäkin aikoinaan Econet tuotteiden käyttönottokoulutusta seurannut, opin minä yhden asian "en minä oikein tästä tiedä, kun henkilö jonka piti tulla ei päässyt tulemaan", se tuntui toimivan joka kysymyksessä, opiskelin sitten itse manuaalista ja ko. yrittäjälle sitten selvitin tärkeimmät jutut siitä kuinka varastoa pyöritetään ja kuinka kauppa tapahtuu jne. Heillä ei ollut aiemmin ollut mitään muuta kuin yksi perinteinen kassakone ja talossa ei ketään joka osaisi käyttää koneita, joten jäivät hieman tyhjänpäälle, työnantajani oli sitä mieltä, ettei moista lähdetä tekemään, kun riski liian suuri, mutta ei hänkään ymmärtänyt tietokoneista mitään, mutta möi niitä kumminkin.
Mulla on liian kovat kriteerit oman tekemisen suhteen, se on ongelma, nykyään ei pitäisi pyrkiä tekemään täydellistä vaan välttävää ja siihen en todennäköisesti koskaan taivu.
Tuo osaamispuoli sulla järjestyy kyllä, se vaatii vain sen, että uusi juttu jota alat paukuttaa on riittävän lähellä vanhaa osaamista (eli pääset edelleen hyötymään vanhoista jutuista) ja toisaalta se uusi tontti on riittävän pieni, että sen oppii suhteellisen nopeasti läpikotaisin. Jos ajatellaan vaikka taloushallinnon softia, niin jos ei mennä mihinkään jättisysteemeihin, niin kyllä sinä normikoisen taloushallintopaketin aika nopeasti opit hallitsemaan.jtbo kirjoitti:En tiedä onko pvalila huomannut saman, mutta omat kokemukset noista työntekijöistä, jotka tiukan totisesti paukuttavat asiaa ilman sen kummempia välihuulia tai muutakaan, ovat aika usein sellaisia, että ne osaavat täsmälleen sen ulkoa opetellun mantran ja perusjutut, mutta itse toiminnasta niillä harvemmin on oikeasti mitään käsitystä?
Haaste ei ole siinä, että tuo oppiminen olisi sulle ylivoimaista: haaste on siinä, että pitää löytää sopiva lähestymiskuvio.
Eli ei sitä noin vain mennä kauppaan, osteta taloushallintosoftaa omalle koneelle, opetella sen käyttö kotona ja sitten laiteta paikallislehteen ilmoitus asiantuntijapalveluista.
Jotenkin fiksummin tuossa on edettävä ja jotenkin tosiaan lähdettävä siltä jo hallussa olevalta tontilta levittäytymään kohti tuota haluttua uutta aluetta.
Minä oli aika innostunut openofficesta jokunen aika sitten. Nyt näyttää aika selvältä, että tulevaisuuden suunta on googledocs. Mikkisoftan Office 365 vähän mietityttää, tuleeko siitä oikeasti jarru Googledocsille vai onko se naula Mikkisoftan arkkuun koska se saa ihmiset siirtymään pilvimaailmaan jossa Mikkisofta ei ole vahvimmillaan? Googledocsin ympärille olisi kiva keksiä jotain businesta, minä käytän sitä toistaiseksi vain yhden Saksan olevan asiakkaan koulutuksissa mutta onhan sekin tapa tutustua siihen.
-
warixenjalka
- Jäsen

Olishan siellä Kreikassa se yksi "ei niin raharajoitteinen" laivanvarustajan tytär. Ei haittais vaikka olis vähän äksy eikä kovin ruusunen muutenkaan. (Nyt en siis tarkoita entisen pääministerin entistä ruususta). Alkais jtbo:nkin remonttiin tulla vauhtia. Kissoille vois rakennutta oman palatsin... En kylläkään ole tietoinen kyseisen tyttelin aviosäädystä tätä nykyä. Jääny viime vuosikymmeninä seiskojen lukemiset vähille...jtbo kirjoitti:Kreikkalaisilla naisilla on jonkinsortin maine, siinä saattaisi Justiinakin alkaa kalpenemaan, tuskin se legenda Medusasta aivan tuulesta temmattu on sekään ollut, tosin rivien välistä siinäkin kannattaa lukea![]()
- Puolihullu varttisavolainen -
Christina surusilmä on kyllä ollut manan majoilla jo useamman vuoden. Tyttärensä Athina taitaa olla varattu, siviilisäädystään en kyllä tiedä. Eläinrakas kylläkin on, olen nähnyt kuvia missä ratsastaa... (itseasiassa enpä ole muunlaisia kuvia tytöstä tainnut nähdäkään).warixenjalka kirjoitti:Olishan siellä Kreikassa se yksi "ei niin raharajoitteinen" laivanvarustajan tytär. Ei haittais vaikka olis vähän äksy eikä kovin ruusunen muutenkaan. (Nyt en siis tarkoita entisen pääministerin entistä ruususta). Alkais jtbo:nkin remonttiin tulla vauhtia. Kissoille vois rakennutta oman palatsin... En kylläkään ole tietoinen kyseisen tyttelin aviosäädystä tätä nykyä. Jääny viime vuosikymmeninä seiskojen lukemiset vähille...jtbo kirjoitti:Kreikkalaisilla naisilla on jonkinsortin maine, siinä saattaisi Justiinakin alkaa kalpenemaan, tuskin se legenda Medusasta aivan tuulesta temmattu on sekään ollut, tosin rivien välistä siinäkin kannattaa lukea![]()
Ei jtbo välttämättä rikasta naista tarvitse, kyllä sekin pitkälle riittää, että on äksy...
Parempi se olisi jtbo:n Kreikkaan muuttaa kuin alkaa sieltä naisia tänne tuoda: siellä ovat lämmityskulut luonnostaan pienet ja hoivattavia kissoja siellä riittää niin paljon ettei sellaista Suomessa voi edes kuvitella.
Käsittämättömän pieniä nuo sikäläiset katit vain ovat.
Parempi se olisi jtbo:n Kreikkaan muuttaa kuin alkaa sieltä naisia tänne tuoda: siellä ovat lämmityskulut luonnostaan pienet ja hoivattavia kissoja siellä riittää niin paljon ettei sellaista Suomessa voi edes kuvitella.
Käsittämättömän pieniä nuo sikäläiset katit vain ovat.
Vai että lisää vielä....
Yhdellä silmä oli sitten nyt illasta tuollainen, kaikkein arin noista, jota näkee lähinnä iltaisin:
http://www.catsofaustralia.com/conjunctivitis-cats.htm
Puri sormeen ja lujaa, kun yritin ottaa varovasti sitä armotonta rähmäkuorrutusta pois, rahoittui se sitten, kun huomasi, että ei häntä syödäkkään, mutta on se surkea näky ja maanantaina saa tohtorin kiinni seuraavan kerran.
Yhdellä silmä oli sitten nyt illasta tuollainen, kaikkein arin noista, jota näkee lähinnä iltaisin:
http://www.catsofaustralia.com/conjunctivitis-cats.htm
Puri sormeen ja lujaa, kun yritin ottaa varovasti sitä armotonta rähmäkuorrutusta pois, rahoittui se sitten, kun huomasi, että ei häntä syödäkkään, mutta on se surkea näky ja maanantaina saa tohtorin kiinni seuraavan kerran.
Lämpimällä vedellä kai tuota rähmää pitäisi yrittää pestä pois?
Toivottavasti tuo pitää paikkaansa, että kaikki katit altistuvat tuolle virukselle mutta siitä ei aiheudu kaikille ongelmia: kamalaahan se olisi, jos sulla olisivat kaikki katit samaan aikaan samassa jamassa.
Noista puremista: jos ihmisellä on yksi katti, niin häntä purraan tietyllä frekvenssillä. Jos katteja on seitsemän, niin todennäköisesti purutyynyksi joutuu seitsemän kertaa useammin.
Jodia noihin vanhaan aikaan laiteltiin, haavoihin.
Toivottavasti tuo pitää paikkaansa, että kaikki katit altistuvat tuolle virukselle mutta siitä ei aiheudu kaikille ongelmia: kamalaahan se olisi, jos sulla olisivat kaikki katit samaan aikaan samassa jamassa.
Noista puremista: jos ihmisellä on yksi katti, niin häntä purraan tietyllä frekvenssillä. Jos katteja on seitsemän, niin todennäköisesti purutyynyksi joutuu seitsemän kertaa useammin.
Jodia noihin vanhaan aikaan laiteltiin, haavoihin.
Eipä nuo vielä niin isoja ole, että kovasti voisivat satuttaa tai vammoja aiheuttaa, ovat kyllä isompia kuin alussa, On se surkeaa, että juuri arimmalla tuollainen vaiva, sen kiinni saaminenkin on välillä hankalaa, puhumattakaan, että alkaisi lääppimään silmän alueelle, sehän paukuttaa takajalkojen kynsillä kummasti käsivarteen moisesta hyvästä, parempi tuonkin olisi oppia kuitenkin ihmisystävälliseksi tai muutoin sijoituspaikan löytyminen on vaikeaa. No ei katti pakolla opi.
Pvalila, oletkos muuten kokeillut kastella kissaa? Siinä sitä oppii kuinka nopeita ja vahvoja ovat
Pvalila, oletkos muuten kokeillut kastella kissaa? Siinä sitä oppii kuinka nopeita ja vahvoja ovat
En ole, mutta meidän haukku oli juuri pesussa. Kolme varttia siinä vaimolla menee, kun tuon pesee ja föönaa...jtbo kirjoitti:Eipä nuo vielä niin isoja ole, että kovasti voisivat satuttaa tai vammoja aiheuttaa, ovat kyllä isompia kuin alussa, On se surkeaa, että juuri arimmalla tuollainen vaiva, sen kiinni saaminenkin on välillä hankalaa, puhumattakaan, että alkaisi lääppimään silmän alueelle, sehän paukuttaa takajalkojen kynsillä kummasti käsivarteen moisesta hyvästä, parempi tuonkin olisi oppia kuitenkin ihmisystävälliseksi tai muutoin sijoituspaikan löytyminen on vaikeaa. No ei katti pakolla opi.
Hauska juttu oli se, että joku oli onnistunut vaimolle väittämään, ettei silkkiterrieri ole mitenkään erityisen työläs pidettävä.
Totta sikäli, ettei tuota tarvitse usein trimmata, pesu ja föönaus riittävät.
Aluskarvaahan tuolla silkinkiiltoisella otuksella ei ole, joten jo nyt pitää viileämmillä ilmoilla vetää vaatetta koiran päälle ennen kuin ulos menee.
Edit: Minkä tein juuri äsken eli tein pienen iltalenkin hauvelin kanssa.
Perskatti, olisi kiva jos vaikka siitä sun numero nelosesta tulisi sellainen kaveri, jonka voisit ottaa ulos mukaan!