Bauhausin punaisella pirulla olen halkonut eikä vielä ole tullut vastaan niin visaista pölkkiä, ettei se olisi siitä selvinnyt.
Ikävuodet tuovat väkisin jokaiselle lihasten heikentymistä ja paikkojen jäykistymistä (paitsi!) ja se vaan on pakko hyväksyä. Klapeja kyllä jaksan tehdä, mutta tahti on kyllä hidastunut, mutta nautiskelen omaa tahtiani. Osan klapeista kyllä ostan.
Laskettelusukset olen ajatellut naulata liiterin seinälle ristiin, se alkaa olla jo aika riskaabelia hommaa näillä nivelillä.
Ai ikä? Minut on siitetty silloin, kun Stalingradista käytiin kovia taisteluita.
IS: Puunpoltto altistaa hengenvaaralle
- vesahy
- Jäsen

Re: IS: Puunpoltto altistaa hengenvaaralle
Minkä vuoksi on aina aikaa tehdä se uudelleen, muttei koskaan aikaa tehdä se heti kunnolla?
Tuo Al-Kon suht. edullinen halkoja veti pihakuusen palasiksi ilman mitään murhetta, hetken luulin että hyytyy mutta sitten tajusin että kiskoon on tarttunut pihkaa joka vei tehot.
Klapukone saa olla halvin ja heikoin mitä kaupasta löytyy. Jos se on kunnossa niin kaikki halkeaa mitä tarjotaan.PetteriKivimäki kirjoitti:Testi&Tuomio: kotikäyttöön tarkoitettu hydraulihalkoja ei saa olla halpa ja huono.
Oikeasti olen tietty sitä mieltä että jos ei kämmensyrjällä mee kuiva koivupölli pilkkeiksi niin turha vaivautua, shelliltä klapusäkkiä hakemaan vaan!
;)