Kyllä tuli....purkutuomio
- nallevilla
- Jäsen

- Viestit: 45
- Liittynyt: To Elo 20, 2009 16:20
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: Kyllä tuli....purkutuomio...Uusi valmistuu...
Meillä näyttää nyt tältä.
Foorumin Riesa ja Maanvaiva
Re: Kyllä tuli....purkutuomio
Vitsit, sehän on melkein valmis
. Ihan mielettömän hieno suoritus ja komia talo!
. Ihan mielettömän hieno suoritus ja komia talo!Re: Kyllä tuli....purkutuomio
Hyvältä näyttää
!
- Kauppis
- Jäsen

- Viestit: 873
- Liittynyt: To Huhti 10, 2008 10:34
- Paikkakunta: Kiihtelysvaara - idässä
- Kotisivu: http://palaios.com
- Viesti:
