Kyllä tuli....purkutuomio

Jokaiselta rintamamiestalon omistajalta on varmasti monesti kysytty: "Löytyikö yllätyksiä". Vanhat talot saattavat joskus todellakin kätkeä sisäänsä niin iloisia kuin surullisiakin yllätyksiä. Remontoidessa niihin sitten törmää.
Avatar
nallevilla
Jäsen
Jäsen
Viestit: 45
Liittynyt: To Elo 20, 2009 16:20
Paikkakunta: Pohojammaa
Viesti:

Re: Kyllä tuli....purkutuomio...Uusi valmistuu...

Viesti Kirjoittaja nallevilla »

Meillä näyttää nyt tältä.
Foorumin Riesa ja Maanvaiva
Annis
Jäsen
Jäsen
Viestit: 153
Liittynyt: To Helmi 19, 2009 12:45
Paikkakunta: Kouvola

Re: Kyllä tuli....purkutuomio

Viesti Kirjoittaja Annis »

Vitsit, sehän on melkein valmis Kuva . Ihan mielettömän hieno suoritus ja komia talo!
turhake
Jäsen
Jäsen
Viestit: 168
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2009 17:26
Paikkakunta: Vihti

Re: Kyllä tuli....purkutuomio

Viesti Kirjoittaja turhake »

Hyvältä näyttää viini !
Avatar
Kauppis
Jäsen
Jäsen
Viestit: 873
Liittynyt: To Huhti 10, 2008 10:34
Paikkakunta: Kiihtelysvaara - idässä
Kotisivu: http://palaios.com
Viesti:

Re: Kyllä tuli....purkutuomio

Viesti Kirjoittaja Kauppis »

Upea projekti
isompi leka tänne!
Vastaa Viestiin