Ajatuksena kertoa mm. "järkevän" hintaisista tuotteista ja vinkeistä niiden hankintaan. Keskustelua myös tarjouksista ja käytetyn tavaran myyntipisteistä ja kierrätyskeskuksista.
mize kirjoitti: Eipä ole paljon myyjä ajatellut, kun on nuo talvisen ankeat ja alivalottuneet kuvat laittanut myynti-ilmoitukseen.
... kohdehan tuon viime kädessä ratkaisee. Katselin hiljattain oman taloni nelisen vuotta sitten tallentamaani netti-ilmoa, kuvat olivat vielä suttuisempia, mutta kaupat tehtiin viikon sisällä.
Talvikuvilla on tietty helppo peittää pihan keskeneräisyys tai hoitamattomuus ! Postasin juuri äsken vastauksen toiseen topiikkiin ulkoväristä - talvikuva tietty!
Alivalosta huolimatta :
Upean näköiset sisätilat !
kamala mörskä - miks ne tollasen osti - hirvee urakkaPetri Leskinen
Siis jos rikas oisin, niin tässä olisi min koti. Jos nyt Porvoossa haluaisin asua niin uskoisin että viihtyisin myös tässä talossa vallan mainiosti, tai ehkäpä sittenkin tämä, hmm...
Ei vaan, tätä olen oikeasti kuolannut. Pekalta vain muutama käsihöylä ja ei muuta kuin kotia tekemään. Ei tarvitsisi aikaisempien turaajien jälkiä ainakaan korjailla
Vuokratontilla, joten tontille ei voi laskea mitään arvoa.
Taidettu jonkin aikaa sitten uusia tontin vuokrasopimus, kun vuokra on aika korkea (ainakin omasta mielestäni).
Jotenkin nuo vuokratontit eivät koskaan ole oikeen iskeneet... tiedä sitten. Voihan se olla ihan hyväkin vaihtoehto. Laskeehan se kiinteistön ostohintaa.
Ja eikös kiinteistövero ole vuokratontilla pienempi?
JJ kirjoitti:Vuokratontilla, joten tontille ei voi laskea mitään arvoa.
Taidettu jonkin aikaa sitten uusia tontin vuokrasopimus, kun vuokra on aika korkea (ainakin omasta mielestäni).
Jotenkin nuo vuokratontit eivät koskaan ole oikeen iskeneet... tiedä sitten. Voihan se olla ihan hyväkin vaihtoehto. Laskeehan se kiinteistön ostohintaa.
Ja eikös kiinteistövero ole vuokratontilla pienempi?
Mä olen pitänyt vuokratonttia rasitteena sen jälkeen kun kaupunki pakkomyi kokonaisen kadullisen tontteja vuokralaisille, ei muuten ollut kovin pitkä aika kerätä rahoja kasaan. Tais joka talosta käydä lakki kourassa pankissa visiitillä.