Ilmansulkupaperien erot/hinta ?
Re: Ilmansulkupaperien erot/hinta ?
Ei kun nimimimerkki olikin "saari" ja alue "Keskinen Pohojanmaa"
Isä ja lapset asuvat Espoon viimeistä purulaatikkoa vm. 1965 :)
Ei jumaleisson mulla on saikulla flunssassa pää jäässä... Se bilteman palautuskampe oli sähkökäyttöinen listanaulain, eli sähkökäyttöinen sinkilänroiskija... Siirryn katsomaan loppupäiväksi sotadokumentteja netistä ja juomaan äireen mustaviinimarjamehua...
Isä ja lapset asuvat Espoon viimeistä purulaatikkoa vm. 1965 :)
Kerabitin rulla ~50euroa, sinkilöillä kiinni - eikä paperi lähde edes vähän voimakkaammalla nykäsyllä irti; tosin tästä johtuen kulmat ja nurkat kannattaa taitella asennettavaan soiroon etukäteen (on aika jäykkää kamaa :)). Reilut limitykset, teippejä ei tarvittu.
-
rintamamiestal0
- Jäsen

Olen asentanut Isolinan, Kerabitin ja Eltkraftin (tai joku sellainen) papereita omaan taloon viime kesän jälkeen. 100% takuuseen en tietenkään voi mennä, mutta väittäisin omien kokemuksien pohjalta, että kaikki 3:n eri valmistajan ilmansulkupaperit ovat samaa tavaraa.
ja tosiaan hakasnaulaimella olen ampunut paperit kiini ja tähdännyt paperin vahvikenauhan kohdalle. Tuolloin ei tosiaan repeä ja kestää vaikka sitä edellisessä viestissä mainittua repimistäkin.
ja tosiaan hakasnaulaimella olen ampunut paperit kiini ja tähdännyt paperin vahvikenauhan kohdalle. Tuolloin ei tosiaan repeä ja kestää vaikka sitä edellisessä viestissä mainittua repimistäkin.