Sisustusnurkka

RMT:n sisustusnurkka naisille, miksei ukoillekin.
Kipsu
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Kipsu »

Joo, se Sikaflex oli hyvä veto, silmät rävähti puoliummesta heti auki, kun sen kuulin :lol: Mistä lienee Teuvo sen keksinyt...
entisöijä
Jäsen
Jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja entisöijä »

Lasikuitunauhaa ei. Paperinauhaa (jota löytyy nykyään muutamaakin laatua) kyllä. Alle joko saumatasoitetta tai akryylimassaa. Kyllä, akryylimassaa. Jos levyt liikkuvat, joustaa akryylimassa. Millä sitten paperinauha kiinni seinään? Tasoitteella tai liisterillä.
Ennen kuin opin itse yhtään mitään mistään (lue rintsikka-asujana ensimmäistä vuotta), en laittanu makuuhuoneen seiniin minkäänlaisia nauhoja. Meni kuukausi ja kräks. Nyt katsellaan sängyssä maatessa 3mm leveitä rakoja tapetissa, jotka ylettyvät lattíasta kattoon.
Olohuoneeseen laitoin akryylimassaa, paperinauha kiinni liisterillä ja tasoite päälle. Hyvältä näyttää.
Tämän hengittävyydestä, pois ottamisesta tai ekoloogisuudesta en sano mitään.
Restaurointi, entisöinti: "...kohteen käyttökelpoisuuden tai yhtenäisyyden palauttaminen"
Multis
Jäsen
Jäsen
Kotisivu: http://kotimmekoivurinne.blogspot.fi

Viesti Kirjoittaja Multis »

Näistähän lastulevyn saumojen peittämistavoista vois jo kerätä niksipalstalle oman juttunsa. Mä oon oikeestaan ihan tyytyväinen, että taloa on rempattu 70-luvulla lastulevyllä. Jos olis rempattu 80-luvulla, lattiat ois parkettia, seinät puupaneelia samoin katto.
Vastaa Viestiin