pvalila kirjoitti:Tuo olisi komeaa katsottavaa tuo Tuuman ahertaminen, mutta huono omatunto pistelee ja mun on vaikea selittää itselleni, miksi meikäläinen ei saa oikein mitään aikaan.
Remppaamisen sijasta mä olen lähinnä keskittynyt rakentamaan telineitä talon ympärille, harraste kai sekin...
Operaatio tyttärelle kotiteatteri on edennyt hissukseen. Viime viikonloppuna sain valmiiksi uuden sohvasängyn ja tänään olen tuuppinut huonekaluja uusille paikoille.
Vapausasteita tuossa ei kovin paljoa ole, mööpelit sopivat tasan yhdessä järjestyksessä sisään.
Ahdistava tekijä on ovi, jota vielä ei huoneessa ole: sen kautta tulee olemaan kulku pitkään komeroon, josta tämän talven mittaan on tarkoitus tulla lämmintä tilaa.
Nykyinen käynti ko. tilaan on portaikkotilan kautta ja koko lailla vaarallinen: kaide puuttuu, kunnon askelma puuttuu jne. koska ei tuolla aiemmin ole kukaan halunnut käydä kuin korkeintaan kerran vuodessa.
Älä nyt P...le tuu vaan kattoo
Tässä on kaikenlaista seassa muutakin, ei olisi kovinkaan kaunista katseltavaa. Teinejä, isän hoitamisjärjestelyjuttuja, oman äidin kaikenlaisia kerrannaisvaikutus juttuja, jne. Tiedät varmastikin että ei rempat ja naapureiden valittamiset tunnu oikein miltään.
Aivan mahtava olotila olisi jos olisi aikaa keskittyä toisten tekemisiin, voihan olla että tällaisista syistä sitä ihminen kun kaikki velvollisuudet ovat ohi, keskittyykin muiden kyttäämiseen
Juuh, sain purkautua julkisesti.
Asiaan. Mihin sinä olet ovea puhkaisemassa? Vaarallista sikäli että täällä ovien kanssa tapahtuu aina kiertokulku, joka sekoittaa pakan koko kerroksessa. Tein oman navan päätöksen että tulevassa telkkahuoneessa on seinä ja ovi. Avara tila oli ajatuksena mutta nyttemmin tuntuu OK ratkaisulta.
Muista että telineiden kanssa viikko ja edistyminen edes taso kerrallaan on hyvästä, ettei vaan joku ota tasosta joka liian kauan on käyttämättä nokkaansa! Sinullakin on tietääkseni raja, kaikilla on, jos osutaan herkkään kohtaan. Sinulla luulisin olevan se että joku uskaltaa mainita että telineesi ovat huterat, niin näkee todellisen Pvalilan

-En tee virheitä, ne teen tekemättäkin...