Pessimistinen on sun näkemyksesi! Mitäs jos sen kunniaksi suunnittelemme vielä koneen, joka tekaisee perusmallisen hiustenleikkuun suit sait sukkelaan?jtbo kirjoitti:Voithan ostaa erillisen kahvan ja jarrulänget, monissa fillareissahan on paikka tarakan alla, johon länget voi pultata näppärästi. Jos sitten sellainen malli sattuu silmiin, jossa vielä olisi v-jarrujen tapit, niin homma on vieläkin helpompi.pvalila kirjoitti:Jo ennen kuin tuo yksi fillari huomattiin varastetuksi mä surffasin ajoittain fillareita: vanhemman tytön fillari pitää vaihtaa, koska edellinen on liian pieni.
Nyt täytyykin löytää kaksi fillaria, tuplaten vaikeampaa kuin yhden löytäminen.
Köyhyys ja haluttomuus rikastuttaa varkaita upouudella fillarilla pistää hakemaan käytettyä.
Mistä ihmeestä minä löydän kaksi kaunista, käsijarruilla varustettua kappavaihteista fillaria?
Useimmissa on käsijarru vain etupyörään, mun tytöillä pitää olla käsijarru myös taakse.
Kappavaihde ihan vain siksi, että mä en jaksa alkaa ropeltaa tyttöjen fillareita; kappavaihteet toimivat kuin junan vessa.
Napavaihteet toimivat suht pienellä huollolla suhteellisen pitkään, mutta kyllä nekin kuluvat loppuun. Useampia 3-vaihteisia tuossa nyt ollut jotka ovat yksinkertaisesti vaan niin lopussa, etteivät toimi, on ajettu huoltovapaina ja kuluneet sitten loppuun voitelun lopulta pettäessä.
Tietty eihän tyttöjen ajoilla noita saa loppuun, mutta jos kovin iäkäs käytetty pyörä, niin se kannattaa huomioida.
Voisihan fillarin maalauttaa, sillähän saisi kauniin fillarin, mutta tietty se maksaisi ja vielä enemmän harmittaisi jos pyörä viedään.
Mutta ei hätää, tulevaisuudessa jos aletaan noudattamaan sharia lakia, varkailta lähtee käsiä niin että kyllä ne varkaudet vähenee, tai sitten ei.
Nettikaupan suosio alkaa näkymään jo lähikaupungissa, aika moni sellainen kivijalkaliike on lopettanut, urheiluliikettäkään ei enää ole. Ne jotka eivät kykene uusiutumaan nettikaupan puristuksessa eivät voi enää pärjätä kilpailussa ja valitettavasti haaste on aika monelle pienelle erikoisliikkeelle liian kova.
Kymmenkunta liiketilaa vuokrataan lappua bongasin ihan ydinkeskustassa pyöräillessäni ja parturiliikkeitä ainakin samanlainen määrä jotka olivat toiminnassa, sitä ei kaiketi voi tehdä netin kautta edelleenkään. Parturiliike jokaista 80 asukasta kohden taitaa olla, kun noita on paljon vielä muuallakin kuin pääkadun varsilla.
Sehän olisi jotain luokkaa asiakas 2 tunnin välein, päivässä 60-80 euroa brutto, viivan alle ei taida paljoa jäädä eikä kovin paljoa henkilökuntaakaan palkata?
Tietty eihän asiakkaat jakaudu tasan, joillain menee siis paljon surkeamminkin ja konkursseja odotettavissa.
Eli lisää tyhjää liiketilaa taitaa olla tarjolla kun menee taas vuosi eteenpäin, se ei ole paras mahdollinen kehitys.
Katoavat vielä ne viimeisetkin liikkeet, tulee vain markettiin pakettiautomaatin viereen hiustenleikkuuautomaatti: työnnä maksukortti siniseen aukkoon ja pääsi vihreään, kehotamme välttämään pään liikuttelua koneen olleessa toiminnassa...
Mä virittelin jo yhteen tyttöjen pyörään takakäsijarrun, ihan kohtuullinen siitä tuli. Tai oikeastaan jopa hyvä, kun siirsin fillarin orkkisvannejarrun etupäästä taakse ja laitoin Bilteman halpurijarrun vaikuttamaan eturenkaaseen.
Sikäli onnistunut operaatio, että tuolla vaihdolla sain hyvän jarrutustehon takakäsijarruun ja ABS:n etupäähän.
Mulla olisi tuossa vanha Robin Hood maalausta vailla, orkkistarratkin siihen jo thaimaasta (englannin ebaysta) tilasin.
Tuntuu vain vähän surulliselta poistaa vanhasta rungosta kaikki muistot meidän yhteiseltä taipaleelta; tavallaan pyörä on mulle arvokkain juuri noin.
Entisöitynä sillä vain saattaisi olla jotain elämää edessään mun jälkeenikin, eihän sitä romukunnossa kukaan muu pidä tallessa hetkeäkään.
Tytöt eivät Robin Hoodin kauneutta tajua vielä pitkään aikaan, vanhat miestenpyörä eivät edes entisöityinä puhuttele nuoria tyttöjä vaan vanhoja miehiä.