Olen vaan tällä mood:illa ja siksi en kommentoi noita punnertamisiasi (minäkö muka kiltti!)jtbo kirjoitti:Te kun pähkäilitte veroilmoituksia, täällä ajettiin pyörällä 90km 4 tuntiin (tuosta 1 tunti ja 20min 9kg lihakuorman kanssa ylämäkeen pienellä vastatuulella) ja sen jälkeen heitettiin päälle 20 minuutin juoksulenkki, kun ei tullut päivällä isommin liikuttua, no pari tuntia hakkasin kyllä puita pienemmiksi, sekä yhden piipusta kammariin eksyneen kimalaisen pesin sekä katsoin että pääsi lentoon ja jatkamaan omia kuvioitaan.
Voisi vähän puntteja nostella ennen kuin uni tulee simmuun, harmi kun ei sitä kerennyt tekemään ennen vuorokauden vaihtumista, paloi nyt sitten vain vähän reilu 6100 kilokaloria, on siihenkin pääsemisessä jonkin verran tekemistä.
Mun mielestä veroilmoitushomma on todella typerää ajanhaaskausta, kyllähän sellaisen voisi automatisoida jos vaan halua olisi, ei nykyaikana enää pitäisi ihmisten joutua tuhlaamaan aikaansa moiseen.
Tosin mun mielestä koko verohomma on kovin jälkeenjäänyt ja koko laitoksen voisi oikeastaan lakkauttaa, siirryttäisiin reaaliaikaiseen softalla tapahtuvaan verotukseen, loppuisi verokeinottelutkin kerrasta, mutta se ei kai joillekkin sopisi.
Olisi se kyllä kiva, jos olisi valtava varaaja, jonka voisi kesällä pumpata täyteen lämpöä auringosta.
Kuolo korjaa mut ja pvalilan kun vain murehdimme emmekä tee kropillemme mitään... Pvalilalla on kuitenkin haukkuja, jotka vähän potkii häntä eteenpäin.
Juniori on onnekseni ajatellut ottaa lemmikiksi undulaatin, laiskiaisen tai käärmeen. Voiko olla omalla esimerkillä jotain vaikutusta... Laiskiaista ei etsimisen jälkeenkään suvaita kai Suomessa lemmikiksi.

Kuvan osoite löytynee kuvasta itsestään eli jonkun muun ottama mainio kuva!