tuuman monihybridi: Aurinko, VILP, Öljy, Sähkö ja Puu
Re: tuuman monihybridi: Aurinko, VILP, Öljy, Sähkö ja Puu
Mä vetäisin kolmannen villapaidan päälle ja nyt mä olen notkea kuin R2D2.
Muistatteko?
Hyvä se on, että meillä on jtbo ja kumppanit taistelemassa urkintaa vastaan, mun paukut eivät siihen riitä.
Erittäin hassua on se, ettei tässä maailmassa rahavirtoja voida seurata.
Erittäin helppoa olisi tehdä nettiraha, jonka jokainen sentti on varustettu sarjanumerolla ja jonka jokainen liike tallentuu serverille.
Toki meillä on korkeita päättäjiä, joille tuo olisi kauhistus.
Se on vain jotenkin outoa, ettei pystytä seuraamaan, miten luottokortilta varastettu raha etenee.
Muistatteko?
Hyvä se on, että meillä on jtbo ja kumppanit taistelemassa urkintaa vastaan, mun paukut eivät siihen riitä.
Erittäin helppoa olisi tehdä nettiraha, jonka jokainen sentti on varustettu sarjanumerolla ja jonka jokainen liike tallentuu serverille.
Se on vain jotenkin outoa, ettei pystytä seuraamaan, miten luottokortilta varastettu raha etenee.
Kiitos! Nyt ei enää harmita omenapuut eikä lenkkiavaimetjtbo kirjoitti:Ettei mene liian vakavaksi, niin tavanomainen levyraato...
https://www.youtube.com/watch/?v=djYXg_HDFAM
...tai sitten ei ihan niin tavanomainen
-En tee virheitä, ne teen tekemättäkin...
Hienoa, kenellä on synttärit?jtbo kirjoitti:Ettei mene liian vakavaksi, niin tavanomainen levyraato...
https://www.youtube.com/watch/?v=djYXg_HDFAM
...tai sitten ei ihan niin tavanomainen
Kerro lisää? En väitä että Avantti olisi täydellinen, mutta ei se huono ole eikä kyllä hinnoissakaan paha. Lisälaitevalikoima on hyvä ja tehtaalta saa laitteita oman maun mukaan kun vaan kysyy. Itse olen ollut tyytyväinen ja useampaa merkkiä on tullut puikotettua.jtbo kirjoitti:Minä olen ihmetellyt, että ketkä noita Avanteja ostaa, kun se on aika primitiivinen laite, suht heikoilla ominaisuuksilla, suhteutettuna hintaan, paljon parempia on tarjolla, etenkin jos ei tarvitse olla täysin uusi, vaan vähän sisäänajettukin kelpaa.
Sisään ajettu joku linkku Avantti vs. joku muu vastaava linkku laitois, mikä on siis huomattavasti parempi ja miksi?
Jokainen aamu, kun vielä silmä aukeaa, on kuin synttärilahjapvalila kirjoitti: Hienoa, kenellä on synttärit?
Kiesus että olette nopeita!pvalila kirjoitti:Mä vetäisin kolmannen villapaidan päälle ja nyt mä olen notkea kuin R2D2.
Muistatteko?
R2D2 pärjäsi ilman lämmittävää kuomua ulkoavuudessa kiitäessään, eikä se valittanut siltikään niskakivuista... Hyvä vertaus tuo notkeus
Niin, miksi ei raha saisi olla merkattua. Bitcoin voisi ihan hyvin olla muutakin kuin vain selvästikin oiva rahanpesuvaluutta.
Mä laskin jo tänään sekunneissa, kunnes sydän rauhoittui.jtbo kirjoitti:Jokainen aamu, kun vielä silmä aukeaa, on kuin synttärilahjapvalila kirjoitti: Hienoa, kenellä on synttärit?
Ristus, kohta ketjussa ei mahdu enää kirjoittelemaan
Täällä on paljon porukkaa, joilla ei ole tietokonetta tai edes pankkikorttiakaan, osalla ei ole kännykkääkään.tuuma kirjoitti: Kiesus että olette nopeita!
R2D2 pärjäsi ilman lämmittävää kuomua ulkoavuudessa kiitäessään, eikä se valittanut siltikään niskakivuista... Hyvä vertaus tuo notkeus![]()
Niin, miksi ei raha saisi olla merkattua. Bitcoin voisi ihan hyvin olla muutakin kuin vain selvästikin oiva rahanpesuvaluutta.
Se voi olla perspektiivi, jota siellä tarkasteltuna on vaikea edes käsittää, olen usein pohtinut tuota kuinka täydellisen erilaisessa maailmassa tässäkin maassa eripaikoissa eletään.
Sitten on nämä ison rahan pojat, kuinkas he voisivat pakoilla veroja, jos raha olisi merkattua, eihän sellainen nyt sovi ensinkään ja aivan varmasti niillä on hyvinkin erilainen maailma jossa elävät, eikä me tai he toistensa maailmoista osata edes aavistaa mitään.
Mä olisin täydellisen tyytyväinen netistä, josta voisi "googlata" tietoa ja sitten vähän rupatella. Joku meni pieleen eli mukaan tullut raha ja politiikka, taas.jtbo kirjoitti:Täällä on paljon porukkaa, joilla ei ole tietokonetta tai edes pankkikorttiakaan, osalla ei ole kännykkääkään.tuuma kirjoitti: Kiesus että olette nopeita!
R2D2 pärjäsi ilman lämmittävää kuomua ulkoavuudessa kiitäessään, eikä se valittanut siltikään niskakivuista... Hyvä vertaus tuo notkeus![]()
Se voi olla perspektiivi, jota siellä tarkasteltuna on vaikea edes käsittää, olen usein pohtinut tuota kuinka täydellisen erilaisessa maailmassa tässäkin maassa eripaikoissa eletään.
Sitten on nämä ison rahan pojat, kuinkas he voisivat pakoilla veroja, jos raha olisi merkattua, eihän sellainen nyt sovi ensinkään ja aivan varmasti niillä on hyvinkin erilainen maailma jossa elävät, eikä me tai he toistensa maailmoista osata edes aavistaa mitään.
Muistan joskus kun näytin kaverille kuinka erään eppujen laulun sanat tulivat kuin taikaiskusta ruudulle jota pitkään oli haeskellut kun oli kadottanut levyn (LP:n) kannet.
Netti lähtenyt minusta lapasesta, aika zombieita tuolla kaduilla enää näkee ja autoissa että kodeissakin...
Mutta hei, me ollaan vanhoja.
Lapsille ihan arkipäivää vähän kuin televisio, joka oli joskus kummastus. Siksipä ajatellut tuota jalkapuu/nettirangaistusta sillä heille se olisi ihan luonnollinen ja hyväksyttävä rankaisu jos tekee väärin. Meidän sukupolven päättäjät ovat niin kalkkiksia että luulevat suojelemansa jälkipolveaan olemalla itse ihan pihalla mitä nykyjään tapahtuu.
Se on totta että on noita onnellisia ihmsiäkin vielä olemassa, siellä... Toisaalta, täälläkin kyllä on. Nykymaailma vaan jyrää nuo nopeaan pimentoon
Viimeksi muokannut tuuma, Pe Huhti 15, 2016 23:00. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Eihän se, että nettiraha muuttuu jäljitettäväksi muuta millään tavalla niiden elämää, jotka käyttävät käteistä.
Mutta se on kyllä totta, että tosi isot raharikkaat eivät todellakaan halua, että heidän ähväärejään voidaan seurata reaaliajassa.
Avantin hyvyydestä tai huonoudesta en osaa sanoa mitään, mutta yllätyin siitä, että heppoja on vain 13.
On kone ainakin ihan hyvää merkkiä...
Mutta se on kyllä totta, että tosi isot raharikkaat eivät todellakaan halua, että heidän ähväärejään voidaan seurata reaaliajassa.
Avantin hyvyydestä tai huonoudesta en osaa sanoa mitään, mutta yllätyin siitä, että heppoja on vain 13.
tuuma kirjoitti:Nyt kyllä on vähän karu mun Levyraato...
https://www.youtube.com/watch?v=9BGAHItVtz0
Kumma juttu, mulle tuli Reetu mieleen...
Mitähän työ tänne oikein kirjoittelette?
No, näen mä sentään lukea mutta ihan älytöntä on tällainen silmien valuminen. Alkoi taas äsken, monta tuntia meni ilman.
Mulla on kädet niin pöppöjä täynnä, että pitää olla varovainen, ettei mene silmiä niillä koskemaan.
No, näen mä sentään lukea mutta ihan älytöntä on tällainen silmien valuminen. Alkoi taas äsken, monta tuntia meni ilman.
Mulla on kädet niin pöppöjä täynnä, että pitää olla varovainen, ettei mene silmiä niillä koskemaan.
Olikos tuo Frederik vai joku muu kotimainen iskelmätähti, joka hoilasi joskus tuota ja ns. tanssikansa oli ihan euforiassa rajusta ja nopeasta rallista?tuuma kirjoitti:Nyt kyllä on vähän karu mun Levyraato...
https://www.youtube.com/watch?v=9BGAHItVtz0
Hienoinen kontrasti, kun Otep oli taustalla, sanat menee jotenkin "to break your ribs..." "to burn your fingers and toes" jne.
Tuo on mahtavan psykopaattinen kappale levyn puolivälissä, sarjamurhaajan psyyke tulee mieleen.
Niin se Avant, turhan kapea ja vielä linkku, tehojakin vähäsen, lisälaitteet aika kalliita siihen nähden mitä ovat jne. Itse jättäisin linkut suosiolla isompiin koneisiin.
Käteistä ei ainakaan saa Sakasalasilta pois, niitä säilötään jokaisen kammarin ja taksin penkin alla yhä, historiallisista syistä. Kai vaiettu totuus mutta ärsytti kerran/kaksi/kolme mennä omilla rahoilla Frankfurtista Dusseldorfiin kun ei kortti käynyt oikein missään. Ehkäpä siksi he ovat nykyjään pulassa pienoisesta ylijäämästä taloudessa!pvalila kirjoitti:Eihän se, että nettiraha muuttuu jäljitettäväksi muuta millään tavalla niiden elämää, jotka käyttävät käteistä.
Ähvääri on hauska sana opettaa tänne muuttaneille suomeksi
Kai sellainen avanti ihan ok on näissä okt töissä, urakalla jos alkaa töitä tekemään niin kaiketi tulee mieleen raskaammat eikä sammakkosilmäiset koneet