Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Rintamamiestaloista ja muusta
Avatar
Ari
Admin
Viestit: 1093
Liittynyt: To Loka 14, 2004 12:59
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja Ari »

pastorius kirjoitti:... Pitääkö olla purua vaatteissa vai mistä tunnistaa :-D
Rintamamiestalo.fi.paidoissa tunnistaminen helpottuu -> http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=5&t=3827
--------------------------------------------------------------------------------------------
Pekka Huhta
Moderaattori
Moderaattori
Viestit: 3433
Liittynyt: Ma Loka 18, 2004 15:40
Paikkakunta: Espoo

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja Pekka Huhta »

Mä ehdotan, että tuo tunnistaminen käy sillai, jotta joku tekee word-dokkarin, jossa on se rm.net-logo, nimimerkki ja nimi. Jokainen saa printata semmoisen itselleen ja kiinnittää vaatteisiinsa haluamallaan tavalla. Joka miittiä varten voidaan vielä nimetä vastuuhenkilö, jolla voi olla varalappuja mukana jos joku on omansa unohtanut tai ei pääse printtaamaan taijjotainmuuta.

Mä voisin vielä ehdottaa lisäksi, että vastuuhenkilöille ilmottaudutaan, jotta on joku kuva kuinka moni tulee paikalle ja vastuuhenkilö voi antaa puhelinnumeronsa tarvittaessa paikalle tulijoille, jos ei oo esim. varma löytääkö perille tms.

Rupeeko Johny Helsingin tapaamisen vastuuhenkilöksi?

Pekka
Askartelua ja ajanhukkaa: http://www.sihistin.fi/
PETEBJ75
Jäsen
Jäsen
Viestit: 691
Liittynyt: Pe Heinä 06, 2007 10:44
Paikkakunta: Metsä

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja PETEBJ75 »

Tunnistamisen helpottamiseksi rintamerkki on vaihdettu sulkapaahineeseen. (Jos ei sulkapaahinetta satu olemaan niin myos harmonikka kay tunnisteesta (ei lasten koko))
:mrgreen:
Ammattimies saa hyvästäkin huonon!
Hyvin suunniteltu ei ole vielä yhtään tehty!
tyy
Jäsen
Jäsen
Viestit: 105
Liittynyt: Ti Elo 04, 2009 19:25
Paikkakunta: Päijät-Häme
Kotisivu: www.tyyn.vuodatus.net

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja tyy »

Höh ja pöh... JOKU on tuolloin yövuoroissa :mad:
Avatar
johny_t
Jäsen
Jäsen
Viestit: 805
Liittynyt: Pe Kesä 06, 2008 13:34
Paikkakunta: Kaukomailla

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja johny_t »

Pekka Huhta kirjoitti:Mä ehdotan, että tuo tunnistaminen käy sillai, jotta joku tekee word-dokkarin, jossa on se rm.net-logo.

Mä voisin vielä ehdottaa lisäksi, että vastuuhenkilöille ilmottaudutaan, jotta on joku kuva kuinka moni tulee paikalle ja vastuuhenkilö voi antaa puhelinnumeronsa tarvittaessa paikalle tulijoille, jos ei oo esim. varma löytääkö perille tms.

Rupeeko Johny Helsingin tapaamisen vastuuhenkilöksi?

Pekka

Alkuun oli tarkoituksena, ettei pahemmin keräiltäisi nimiä listaan, mutta kyllä mä voin pitää tukkimiehenkirjanpitoa ja arvioida mahdutaanko me Pullmaniin. :lol:

Aria konsultoiden voisin hoitaa myös nimilappu-pohjan.


-J-
Tuomo
Jäsen
Jäsen
Viestit: 336
Liittynyt: La Touko 21, 2005 23:44
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tuomo »

Saadaankos Hämäläisiä kokoontumaan Hämeenlinnaan vaikkapa Tawastia Bankin uumeniin? Vai onko lähdettävä merta edemmäs kalaan? Niin ja toki vasallikylistä vaikka Pirkanmaan puoleltakin saa tietysti tulla :-)



Pekka Huhta kirjoitti:...rm.net-logo, nimimerkki ja nimi.
Pekka
Mikähän nimi kätkeytyy Pekka Huhdan nimimerkin taakse :roll:

:lol:
Oto Hascak
Jäsen
Jäsen
Viestit: 2338
Liittynyt: La Huhti 08, 2006 15:26
Paikkakunta: Pirkanmaa/Sastamala
Kotisivu: www.suorakon.com
Paikkakunta: Sastamala
Viesti:

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja Oto Hascak »

Eihän tässä mitään järkeä ole, mutta mä nakitin psykolookin juoppokuskiksi eli ooon mukana Pullmannin RMT-riennoissa! :mrgreen:
Rakennuskonservaattori, restaurointirakentaja ja restaurointikisälli
http://www.suorakon.com
Sarsa
Jäsen
Jäsen
Viestit: 119
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 22:08
Paikkakunta: Hausjärvi

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sarsa »

Tuomo: mentäiskö nyt merta edemmä kalaan kattomaan etelän väkeä ja sit jatkossa yritettäis kasaantua lähemmä ?

Tuli vain mieleen, et miten ois vaikka joka kuun eka maanantai klo 18 Riihimäessä Prisman kahviossa (siis kauppakeskus Atomi) ? Olis siinä ainakin mukavan ajomatkan sisällä Hyvinkää-Riihimäki-Loppi-Hausjärvi-Hämeenlinna-Janakkala-akselin väki. Paikalle tulis turisemaan aina ne, jotka kulloinkin pääsee.
tyy
Jäsen
Jäsen
Viestit: 105
Liittynyt: Ti Elo 04, 2009 19:25
Paikkakunta: Päijät-Häme
Kotisivu: www.tyyn.vuodatus.net

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja tyy »

Sarsa kirjoitti:Tuomo: mentäiskö nyt merta edemmä kalaan kattomaan etelän väkeä ja sit jatkossa yritettäis kasaantua lähemmä ?

Tuli vain mieleen, et miten ois vaikka joka kuun eka maanantai klo 18 Riihimäessä Prisman kahviossa (siis kauppakeskus Atomi) ? Olis siinä ainakin mukavan ajomatkan sisällä Hyvinkää-Riihimäki-Loppi-Hausjärvi-Hämeenlinna-Janakkala-akselin väki. Paikalle tulis turisemaan aina ne, jotka kulloinkin pääsee.
Teeppä tästä vaikka joku isompi ilmo. Saattaapi tuota tulla paikalleki =) Eikä sit kahvios olis tätä "minne lykkään lapset" ongelmaa :-D
Sarsa
Jäsen
Jäsen
Viestit: 119
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 22:08
Paikkakunta: Hausjärvi

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sarsa »

tyyn innostamana Riksun kuukausitapaamisista oma ilmo:
http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=3&t=9952
Avatar
vesahy
Jäsen
Jäsen
Viestit: 3354
Liittynyt: Ma Maalis 17, 2008 19:18
Paikkakunta: Stadi + läntinen Uusimaa

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja vesahy »

Yritän minäkin poiketa Pullmaniin mutta tulen varmaan pikkuisen myöhässä. Jos lähdette muualle, niin jättäkää viesti baaritiskin henkilökunnalle.
tarpola
Jäsen
Jäsen
Viestit: 911
Liittynyt: La Syys 15, 2007 21:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja tarpola »

Kalenterissa on!
Avatar
pelkka
Jäsen
Jäsen
Viestit: 2054
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 23:58
Paikkakunta: Läntinen Uusimaa

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja pelkka »

No näkyy se mullakin olevan kalenterissa...
Sarsa
Jäsen
Jäsen
Viestit: 119
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 22:08
Paikkakunta: Hausjärvi

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sarsa »

Pitäis sitä varmaan paikalle ängetä. Jahka saan tuon isännän houkuteltua mukaan.
Avatar
johny_t
Jäsen
Jäsen
Viestit: 805
Liittynyt: Pe Kesä 06, 2008 13:34
Paikkakunta: Kaukomailla

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja johny_t »

Oto Hascak kirjoitti:Eihän tässä mitään järkeä ole, mutta mä nakitin psykolookin juoppokuskiksi eli ooon mukana Pullmannin RMT-riennoissa! :mrgreen:
Loistavaa!
Tässähän pitää selkeästi alkaa funtsia pientä pääsymaksua meetinkiin, kun sinne on kuitenkin tulossa pari elävää legendaa näytille!

Ei vaan, hyvältä näyttää. viini


-J-
Vastaa Viestiin