Pottukellarin paikalle on tulossa siis kylppäri ja kodinhoitotila, ja se aiotaan ihan asianmukaisesti tehdä, ja nyt jo on kaivauksien suilla muovit estämässä itiöitä leijumasta mihinkään..Isäntä laittaa huomenna koko keskikerroksen ilmanvaihdon kuntoon, ja sitten kai vaan odotellaan..
Pilkkuvintti on juuri se jonka läpi kuljetaan lämpimään lastenhuoneeseen, eli useasti päivässä nyt kuitenkin, lopun aikaa ovet ovat joka suuntaan kiinni, ettei tule vilu..
Voipi olla että ois ihan asianmukaista otattaa näytteet noista homepilkuista, niistä voisi ihan hyvin sipaista näytteet ja saada varmuus että mitä hittoja ovat ja mitä ne mun taloon on tullu majaileen.. Mustaa pilkkua on ihan kauheesti, varmaan 10 m2 alueella yhteensä, mutta valkoista vain hiukan, joka tapauksessa paljon vähemmän, kuin mustaa
Miehen pomoon otettiin myös tänään puhelinkonsultaatio, ja hän kanssa oli sitä mieltä että pilkkua löytyy talosta kuin talosta, hänen omastaankin varmaan kuulemma löytyis jos joskus jaksais vintille kiivetä
Lupasi työmaalta jonkun hardcore homepesuaineen ja sen jälkeen siveltävän Erikepermäisen homesuoja-aineen, jos haluamme sitä käyttää
(tätä siis käytetty ammattimaisesti rivitaloon joka paloi kesällä, ja josta puolet on nyt rakennettu uudestaan. Varmuuden vuoksi, koska rakenteet ovat olleet niin kauan auki ja säiden armoilla)
mitäköhän tähän storiin nyt vielä vois lisätä, ei varmaan kovin selkeesti tarinoitu, mutta ehkä joku sai selkoo, mä oon vaan kotiäiti, en mikään timpuri