Täällä ollaan nyt valettu 100m muovista v-putkea betoniin ja aina kun pystyveto vaihtuu vaakaan tehdään "äänenvaimennin" eli valetaan sellainen iso kakku siihen ympärille. 100mm suojabetonia asuntoa kohden on nyrkkisääntönä ääneneristysvaatimuksille.
Siihen menee arviolta 70 litraa eli 6 säkkiä esim s100 kuivabetonia jotka maksavat yhteensä noin 30 e!
muotti onkin eriasia sitten
